Konserwacja/utrzymanie paneli

1. Data: 2003-02-02 07:07:25

Temat: Konserwacja/utrzymanie paneli
Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kupiłem mieszkanie, w którym tuż przed sprzedażą był
robiony kapitany remont. Między innymi położone są nowe
panele.
Jak sądzę, nie są to najlepsze z dostępnych ale chyba nie
jest to jakiś całkowity badziew. Boję się jednak o ich
zbyt szybkie zużycie.
No i pytanko: jak, czym i czy w ogóle należy je czymś
konserwować ? Czymś specyficznym czyścić ?
Marzy mi się jakiś (tani :-)) środek, który stworzyłby
jakąś delikatną niewidoczną powłokę, która zabezpieczałaby
w znacznym stopniu brudzenie się połączeń i rysowanie paneli.
Jest coś takowego ?