Konsultantka AVON z Wro pilnie potrzebowana...

1. Data: 2004-02-23 18:11:24

Temat: Konsultantka AVON z Wro pilnie potrzebowana...
Od: "Malutka" <l...@n...mafia.krzyki.net> szukaj wiadomości tego autora

Nie krzyczcie ale bardzo mi zalezy na zamowieniu podkladu z katalogu 3, a
moja konsultantka nie zrobila mi zamowienia...wiem ze termin uplywa za 2
dni, a potrzebuje cos zamowic....jest w fajnej promocji...prosze o kontakt
na maila...

l...@w...pl

Mała

1. Data: 2004-02-23 19:26:44

Temat: Re: Konsultantka AVON z Wro pilnie potrzebowana...
Od: "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malutka" <l...@n...mafia.krzyki.net> napisał w
wiadomości news:c1dfno$he$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
> dni, a potrzebuje cos zamowic....jest w fajnej promocji...prosze o kontakt

Moge polecić np. siebie :-)
tel. 602 888 484

Pozdr.
H.

1. Data: 2004-02-25 16:27:35

Od: "Malutka" <l...@n...mafia.krzyki.net> szukaj wiadomości tego autora

> Moge polecić np. siebie :-)
> tel. 602 888 484
Juz znalazlam ...dzieki :))

Mała

1. Data: 2004-02-25 16:27:39

Od: "Malutka" <l...@n...mafia.krzyki.net> szukaj wiadomości tego autora

> Moge polecić np. siebie :-)
> tel. 602 888 484
Juz znalazlam ...dzieki :))

Mała

gin-tonic, Tychy
wrocław-depilacja
Kosmetyki Mary Kay
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-02-23)
chcę rozjaśnić włosy