Kontakt z wlascicielem fotoalbumu z 7 ya

1. Data: 2005-01-13 23:05:35

Temat: Kontakt z wlascicielem fotoalbumu z 7 ya
Od: "Maria Stewrat" <k...@d...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym obejrzec fotoalbumy Tomsika
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Tschilbi
ck&RubrID=13730 ale
niestety nie moge znalesc zadnego linku email do niej . Moze ktos z nia
pisze prywatnie. Moze ktos mi pomoze.
Maria

1. Data: 2005-01-14 05:19:31

Temat: Re: Kontakt z wlascicielem fotoalbumu z 7 ya
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem>>> przecież wzory udostępnione w albumie Tomsika na 7ya są
dostepne bez hasła,moze napisz dokładniej w czym masz problem.

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2005-01-14 07:31:37

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bos" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie rozumiem>>> przecież wzory udostępnione w albumie Tomsika na 7ya są
> dostepne bez hasła,moze napisz dokładniej w czym masz problem.

Te najnowsze sa juz zahasłowane, zresztą nie tylko u niej. Ja mam
propozycję napisania do jakiejś innej dziewczyny z 7ya, z zapytaniem o
kontakt do Tomsik

Kasia

1. Data: 2005-01-14 13:01:48

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Stewrat wrote:
> [...]
ck&RubrID=13730 ale
> niestety nie moge znalesc zadnego linku email do niej . Moze ktos z nia

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=64924&PhotoID=252385
Na samum dole strony jest okienko w ktorym mozna napisac do wlascicielki:-))

Grazyna

jaszczorowka
Permin 13-3155 Boat by beach
czy ktos to juz ma...?