Konwalie

1. Data: 2002-03-31 22:09:20

Temat: Konwalie
Od: "Lukasz7" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam malutkie pytanko - kiedy pojawiają się konwalie? I czy można je jakos
kupić legalnie? Jeżeli tak, to czy będzie to możliwe w pierwszych dniach
kwietnia?

wielkie dzięki za odpowiedzi1
Łukasz

2. Data: 2002-04-01 13:23:44

Temat: Re: Konwalie
Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Konwalie sprzedaja chyba w prawie kazdym centrum ogrodniczym. Zazwyczaj w
doniczkach po dwa trzy klacza. Mozna tez wybrac sie na na jakas wystawe
ogrodnicza i na pewno dostaniesz.
Kup miesiecznik "Ogrody" tam zawsze na koncu sa wymienione wszystkie imprezy
ogrodnicze na najblizsze dwa miesiace.
Iza Wójcik

3. Data: 2002-04-02 13:57:39

Od: "Piotr Onikki-Gorski" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, teraz prawie wszedzie mozna dostac klacza. Ja widzialem po prostu w
torebkach po 10 szt. a'14 zeta za torebke.

Uklony i usmiechy
Piotrek
--------
r...@p...pl

4. Data: 2002-04-03 07:05:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Onikki-Gorski napisal:

> Tak, teraz prawie wszedzie mozna dostac klacza. Ja widzialem po prostu w
> torebkach po 10 szt. a'14 zeta za torebke.

Właśnie wczoraj widziałam konwalie w pączkach, w doniczce.
W zwykłej budce z kwiatami.

Krycha&Co(ty)

Nasłoneczniony taras
Kakol