Konwalie nie tylko w maju - bardzo mi zależy (na niej)

1. Data: 2004-05-19 20:52:05

Temat: Konwalie nie tylko w maju - bardzo mi zależy (na niej)
Od: "Krzysztof Piotrowski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

W temacie ogrodnictwa jestem zielony, ale z powodów "wyższych" zależy mi
bardzo na tym, by móc kogoś obdarowywać konwaliami nie tylko w maju.

Nie mam zielonego pojęcia, co należałoby zrobić. Rozumiem, że konwalie nie
zakwitną same w innym miesiącu, ale może należy dzwonić po szklarniach i
pytać się, czy nie sprzedają? A może powinienem poszukać kogoś, od kogo
można by było wydzierżawić kawałek powierzchni w szklarni i ...

... bo bardzo mi zależy (na niej)

Kolumb

mail: k...@k...net
www: www.kolumb.net
tel: +48 604KOLUMB
(604565862)

2. Data: 2004-05-19 21:30:20

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo na tym, by móc kogoś obdarowywać konwaliami nie tylko w
maju.

> ... bo bardzo mi zależy (na niej)
>
> Kolumb
Oj, ta wiosna i ten maj :-)))))
Gosia, co jej się przez Kolumba na wspomnienia zebrało...

3. Data: 2004-05-19 22:46:49

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W temacie ogrodnictwa jestem zielony, ale z powodów "wyższych" zależy mi
> bardzo na tym, by móc kogoś obdarowywać konwaliami nie tylko w maju.

http://serwisy.gazeta.pl/czasopisma/1,42454,1719837.
html

A poza tym mozna sprobowac poszukac dostawcy konwali przez internetowe
sklepy z kwiatami (bardzo drogo jednak sobie licza). Skoro proponuje sie
weselne bukiety z tych kwiatow przez niemal caly rok, znaczy sie, ze na
gieldzie w Holandii sa do dostania.

Elfir

Problemy z trawnikiem
różaneczniki - szkodniki