Kordonek Altin Basak MAXI ze złotą nitką

1. Data: 2008-09-18 17:32:34

Temat: Kordonek Altin Basak MAXI ze złotą nitką
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Na kordonek Maxi złoto i srebrno przetykany nadziałam się na Allegrze a
nigdy przedtem jakoś się z czymś takim nie spotkałam. Ktoś już
przerabiał takie nitki? Jeśli tak to proszę o podzielenie się
wrażeniami, czy warto
się obkupić?

2. Data: 2008-09-18 20:21:32

Temat: Re: Kordonek Altin Basak MAXI ze złotą nitką
Od: gocha <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Wrz, 19:32, "lemonka" <a...@a...com> wrote:
> [...]
> nigdy przedtem jakoś się z czymś takim nie spotkałam. Ktoś już
> przerabiał takie nitki? Jeśli tak to proszę o podzielenie się

Co prawda nie była to MAXI, ale robiłam już z kordonka z metalowymi
nitkami. Fajnie wychodzi, z tym, że mi podoba się jesli kolor metalowy
jest podobny do podtawowego np. złoty na bezowym, miedziany na rudym
itp. Jełśli jest dobrany kontrastowo to dostawjemy efekt melanżu i
niektóre wzory się nięco gubią.
Gocha

3. Data: 2008-09-19 17:45:06

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez robilam, z Basaka, ale nie MAXI.wykorzystywalam do serwetek
swiatecznych i obrabiania bombek.Efekt uwazam za fajny.Jaka jest wielkosc
tych klebkow i cena, bo to chyba tez wazne przy "obkupieniu sie".Pozdrawiam
ala

4. Data: 2008-09-19 19:27:18

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kolbi" <k...@e...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wielkosc
> tych klebkow i cena, bo to chyba tez wazne przy "obkupieniu sie".

Stugramowe motki, 530 m nici w motku po 12 zł, czyli taniej niż
"zwykłe" MAXI i Hemera w prawie wszystkich znanych mi sklepach
internetowych.

5. Data: 2008-09-19 20:22:35

Od: Kaska27s <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-09-2008 o 21:27:18 lemonka <...@a...com> napisał(a):

> [...]
>
> Stugramowe motki, 530 m nici w motku po 12 zł, czyli taniej niż
> "zwykłe" MAXI i Hemera w prawie wszystkich znanych mi sklepach

no co wy na allegro 100 g motki 565 m sa po 9,80 osobiscie kupuje
pozdrawiam kasias

6. Data: 2008-09-19 20:38:16

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaska27s" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> no co wy na allegro 100 g motki 565 m sa po 9,80 osobiscie kupuje
> pozdrawiam kasias

Nie, no zwykłe motki ten sam sprzedawca ma nawet po 9,70, ale mnie
intrygują te ze złotą i srebrną nitką - wydają mi się dobre na
świąteczne wyroby.

7. Data: 2008-09-24 14:41:10

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
> nigdy przedtem jakoś się z czymś takim nie spotkałam. Ktoś już
> przerabiał takie nitki? Jeśli tak to proszę o podzielenie się

Obkupiłam się tymi nitkami w ich sklepiku internetowym i już wiem, że
było warto. Możecie mi zazdrościć :)

Warsztaty Decoupage Krzeszowice
[szydełko] ślubna kolekcja
spotkania w Poznaniu