Prosba o przetestowanie nowego albumu...mojego

1. Data: 2008-09-19 05:22:17

Temat: Prosba o przetestowanie nowego albumu...mojego
Od: Bos <B...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny mam prosbe... załozyłam narazie na próbę nowy album (bo te
co miałam na picasie , photofile i multiply poszły w siną dal) i chce
wiedziec jak pójdzie poruszanie się po tym albumie.

PS.kliknac na foto+jeszcze raz kliknac i nad fotka jest "orginalny
rozmiar" ...powinno byc duze foto po kliknieciu

...prosze sprawdzcie jak to działa i czy ma racje bytu

Pozdrawiam> Bozena>Krakow

2. Data: 2008-09-21 11:33:19

Temat: Re: Prosba o przetestowanie nowego albumu...mojego
Od: "bedatka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny mam prosbe... załozyłam narazie na próbę nowy album

> ...prosze sprawdzcie jak to działa i czy ma racje bytu

Bożenko, ale gdzie ten album ? :)

Pozdrawiam. Beata

3. Data: 2008-09-24 04:38:42

Od: Bos <B...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a tu..) http://fmix.pl/album/5009/1/zr.html zapomniałam podac linka
i jak to slepa baba podalam go w osobnym poscie :))

Pozdrawiam z Krakowa

4. Data: 2008-09-24 08:14:26

Od: "Dana" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tu..) http://fmix.pl/album/5009/1/zr.html  zapomniałam podac linka
> i jak to slepa baba podalam go w osobnym poscie  :))
>
> Pozdrawiam z Krakowa

Witam.
Jest OK . Fajny , czytelny i prosty w obsłudze.
Pozdrawiam.
Danka

5. Data: 2008-09-24 16:50:53

Od: "jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tu..) http://fmix.pl/album/5009/1/zr.html  zapomniałam podac linka
> i jak to slepa baba podalam go w osobnym poscie  :))
>
> Pozdrawiam z Krakowa

Witam z Bydgoszczy
Album działa wspaniale i sprawnie, jest zrozumiały i prosty w obsłudze, a sam
obrazek bez komentarza, cudowny, po prostu od razu chce się go wyszyć.

Kordonek Altin Basak MAXI ze złotą nitką
Warsztaty Decoupage Krzeszowice
[szydełko] ślubna kolekcja
spotkania w Poznaniu
GK 1191