Korekcja wzroku

1. Data: 2003-06-02 18:40:43

Temat: Korekcja wzroku
Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj brat wybiera sie na "Bioenergokorekcje wzroku" prowadzona przez Artura
Smutko. Czy ktos z grupowiczow wie czy warto na taki turnus pieniadze
wydawac? Zna metody jakimi prowadzi sie na nich "trening" oczu? Jakie sa
rezultaty technik pana Smutko?

2. Data: 2003-06-02 20:26:11

Temat: Re: Korekcja wzroku
Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Smutko. Czy ktos z grupowiczow wie czy warto na taki turnus pieniadze
> wydawac? Zna metody jakimi prowadzi sie na nich "trening" oczu? Jakie sa

Szkoda pieniedzy i czasu, ale wybor nalezy do twojego brata.

pzdr

Orion1410

3. Data: 2003-06-02 21:01:37

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda pieniedzy i czasu, ale wybor nalezy do twojego brata.

Masz moze jakies doswiadczenia w tym temacie?

4. Data: 2003-06-02 21:20:17

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz moze jakies doswiadczenia w tym temacie?

Ja mam 3 pacjentow - kuracja bez skutku.
casus
spec. ch.oczu

5. Data: 2003-06-02 22:01:36

Od: "agata" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam 3 pacjentow - kuracja bez skutku.
> casus
> spec. ch.oczu

o co sądzisz o laserowej korekcie? z tego co słyszałam przy mojej wadzie
( -7) możliwe jest skorygowanie do ok -2....

6. Data: 2003-06-02 22:52:56

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o co sądzisz o laserowej korekcie? z tego co słyszałam przy mojej wadzie
> ( -7) możliwe jest skorygowanie do ok -2....

O tym tez juz pisalem:-)
przy -7,0 sph i sredniej statystycznej grubosci rogowki masz szanse do ZERA.
Oczywiscie o ile -7,0 jest faktyczna wada a nie tylko korekcja okularowa
slabsza niz wada.

casus

7. Data: 2003-06-03 05:48:02

Od: "Daniel_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ZERA.
> Oczywiscie o ile -7,0 jest faktyczna wada a nie tylko korekcja okularowa

a czy -4 warto już korygować laserowo i jakie jest prawdopodobieństwo
korekcji do 0 ?

_ _ _ _
Pozdraw. Daniel_J

8. Data: 2003-06-03 06:22:52

Od: "Kaktusak" <r...@p...trzepak.net> szukaj wiadomości tego autora

Hmm ja korygowalem na poczatku maja w wroclawiu -4,25 i -2,25 ,
wczoraj bylem na badaniu i w tym slabszym zostala mi mala wada
ok -0,5 kazali mi czekac do jesieni i ewentualnie jeszcze jeden
zabieg o ile dobrze zrozumialem
A -4 czy warto , troche znajomych z mniejszymi wadami korygowalo

--
pozdrowienia
"Ty musisz zadecydowac o tym, co

9. Data: 2003-06-03 06:53:22

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaktusak" <r...@p...trzepak.net> napisał w wiadomości
> [...]
> zabieg o ile dobrze zrozumialem
> A -4 czy warto , troche znajomych z mniejszymi wadami korygowalo

Jesli chodzi o laserowa korekte, to kolezanka miala -6, teraz ma 0.
Jak to bedzie z laserowa korekcja od nastepnego roku? Trzeba bedzie samemu
placic?

10. Data: 2003-06-03 07:55:23

Od: "Daniel_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chodzi o laserowa korekte, to kolezanka miala -6, teraz ma 0.
> Jak to bedzie z laserowa korekcja od nastepnego roku? Trzeba bedzie samemu
> placic?

??? - a co ? Teraz nie trzeba samemu płacić ?

Re: [albertan] polska mentalnosc
Re: [albertan] polska mentalnosc
mleko
Zwichnięcie łokcia, rozerwana torebka stawowa.
okulary bezsoczewkowe - doswiadczenia