Korekta kształtu członka

1. Data: 2004-06-22 22:14:52

Temat: Korekta kształtu członka
Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Czy przez jakieś ćwiczenia (generalnie zabiegi niechirurgiczne) można
skorygować nieporządany kształt członka lub ewentualnie wpłynąć na jego
wymiary?

Pozdr.
AntyK

2. Data: 2004-06-22 22:37:53

Temat: Re: Korekta kształtu członka
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy przez jakieś ćwiczenia (generalnie zabiegi niechirurgiczne) można
> skorygować nieporządany kształt członka lub ewentualnie wpłynąć na jego
> wymiary?

można, tylko po co?

3. Data: 2004-06-22 22:43:31

Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy przez jakieś ćwiczenia (generalnie zabiegi niechirurgiczne) można
> skorygować nieporządany kształt członka lub ewentualnie wpłynąć na jego
> wymiary?

jesli chodzi ci o skrzywienie czlonka, to w gre wchodzi tylko
zabieg hirurgiczny (udaj sie do urologa), a co do rozciagania czlonka
to kraza o tym mityi legendy, a ludzie robia na tym kase.

4. Data: 2004-06-23 19:40:44

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> można, tylko po co?
W celu zniwelowania haczykowatego zakrzywienia w dół - czy takie
zakrzywienie może być problemem w seksie, tzn. np. sprawiać ból partnerce?
Pozdr.
AntyK

5. Data: 2004-06-23 19:42:50

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
> jesli chodzi ci o skrzywienie czlonka, to w gre wchodzi tylko
> zabieg hirurgiczny (udaj sie do urologa), a co do rozciagania czlonka
> to kraza o tym mityi legendy, a ludzie robia na tym kase.
I jak to mity i legendy, można je włożyć pomiędzy inne bajki, tak?
Operacja nie wchodzi w grę, może i jest krzywy, ale i tak lubię go za
bardzo, żeby dać go pokroić, a później słuchać lekarza, że mu ręka zadrżała,
albo kichnał i..... CHLAST! hehe ;D
Szkoda tylko, że nie ma jakichś ćwiczeń czy cuś.... no nic.
Pozdr.
AntyK

6. Data: 2004-06-23 20:11:05

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W celu zniwelowania haczykowatego zakrzywienia w dół - czy takie
> zakrzywienie może być problemem w seksie, tzn. np. sprawiać ból partnerce?
> Pozdr.

Nie sądzę, ale sprawdź, zanim go potniesz
Piotr

7. Data: 2004-06-24 09:54:41

Od: "red" <e...@t...cy-[rot13]> szukaj wiadomości tego autora

AntyK napisał(a):
> Szkoda tylko, że nie ma jakichś ćwiczeń czy cuś.... no nic.

Cwiczenia sa, bardzo czesto ludzie zbijaja na tym kase (np. na allegro).
Jakis czas temu przypadkowo trafilem na stronke o dosc wymownym adresie
http://www.wielkipenis.friko.pl/
I z tego co mi wiadomo, to wlasnie takie rzeczy ludzie sprzedaja, a tutaj
masz za darmo.

Czy cwiczenia dzialaja... tego nie wiem, nie praktykowalem.

--
_red ____ _ ____ ____ __ _

8. Data: 2004-06-24 14:25:41

Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W celu zniwelowania haczykowatego zakrzywienia w dół - czy takie
> zakrzywienie może być problemem w seksie, tzn. np. sprawiać ból partnerce?

no i wlasnie chodzi o to, ze moze sprawiac bol,
lub przy duzym skrzywieniu mozesz nawet
zrobic partnerce krzywde.

9. Data: 2004-06-24 14:34:56

Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy cwiczenia dzialaja... tego nie wiem, nie praktykowalem.

Nie wiem czy widziales te cwiczenia ale polegaja one
na tym ze np przez pol roku codziennie przez okolo 20-30 minut
masujesz czlonka. dosc oczywisty jest fakt ze takie cwiczenie go wydluzy
np o 1cm ale nikt nie mowi o tym ze jak przestaniesz cwiczyc
to on wroci do normalnych rozmiarow :)

10. Data: 2004-06-24 16:42:28

Od: "red" <e...@t...cy-[rot13]> szukaj wiadomości tego autora

Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
> [...]
> masujesz czlonka. dosc oczywisty jest fakt ze takie cwiczenie go wydluzy
> np o 1cm ale nikt nie mowi o tym ze jak przestaniesz cwiczyc

No tak, jak to sie mawia... ryzyko zawodowe ;)

--

Gronkowiec...
Kregoslup - WaWa lekarz
Impotencja - iniekcje w członka