Korekty blizn...

1. Data: 2001-03-31 13:55:14

Temat: Korekty blizn...
Od: "prz" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam pytanie na temat operacji plastycznych, które
mogą pomóc w korekcie blizn. Moja żona (21 lat)
dość źle się czuje z bliznami, jakie zostały po
różnych operacjach - trudno się dziwić, młoda,
ładna dziewczyna, to chce się dobrze czuć na plaży,
na basenie itp.

W każdym razie pytam w jej imieniu - jakie są metody
usunięcia dość rozległych blizn ("pamiątek" po długich
szwach):
- jedna z nich jest bardzo świeża (po operacji kolana,
od górnej części łydki po dolną część uda),
- druga ma już pięć lat i biegnie pośrodku pleców,
na niemal całej ich długości.

Proszę Was o podanie metod usunięcia tych blizn,
orientacyjnych kosztów każdej z metod i wszelkich
możliwych informacji (gdzie to robić, jakie jest
ryzyko nieudanej operacji itp.). Do chirurga
plastycznego zgłosimy się za około 3-4 tygodnie
(w tej chwili żona nosi jeszcze gips po operacji
kolana), a chcemy już coś wiedzieć.

Będę wdzięczny za każdą pomoc,
Przemek

2. Data: 2001-03-31 14:16:37

Temat: Odp: Korekty blizn...
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tymi bliznami to zależy tez od tego czy się ma predyspozycje do tworzenia
bliznowców bo jeżeli się ma to sama oeracja plastyczna może nie pomoc .
Trzeba zastosowac skojarzone leczenie operacyjne a po nim zachowawcze.

Doctore.
Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9a5cev$pg8$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-03-31 16:31:29

Temat: Re: Korekty blizn...
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"prz" <p...@k...net.pl> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

> [...]
>dość źle się czuje z bliznami, jakie zostały po
>różnych operacjach - trudno się dziwić, młoda,
>ładna dziewczyna, to chce się dobrze czuć na plaży,

Oj, Przemku, pozwol, ze przylacze sie do Twojego pytania

Gosia

4. Data: 2001-03-31 19:54:23

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-03-31 20:47:58

Od: "WD" <w...@r...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

koszmarna bzdura ,XIX wiek ,gratuluje

6. Data: 2001-03-31 20:49:22

Od: "WD" <w...@r...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna ostrzykiwac contratubexem ,najlepiej umiejetnie usunac ,jesli cie to
interejuje napisz na priva

7. Data: 2001-04-01 00:12:47

Od: "prz" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> większość blizn zniknęła, a dwie, które zostały są ledwo widoczne. Były one

Leszku,

dzięki za odpowiedź, jednak blizny po oparzeniach i po przebytych
operacjach (miejscach zszycia skóry) to chyba jednak coś zupełnie
innego. W każdym razie dziękuję za zainteresowanie,

Przemek

8. Data: 2001-04-01 00:14:24

Od: "prz" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doctore" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Z tymi bliznami to zależy tez od tego czy się ma predyspozycje do tworzenia
> bliznowców bo jeżeli się ma to sama oeracja plastyczna może nie pomoc .
> Trzeba zastosowac skojarzone leczenie operacyjne a po nim zachowawcze.

Dziękuję za radę - z tego, co wiem, któryś z lekarzy żony mówił
coś o problemach przy "przerastaniu blizn" (pewnie coś pokręciłem :)
- na pewno będziemy konsultowali się z fachowcem w dziedzinie
chirurgii plastycznej w celu uzyskania wszelkich szczegółów,
ale dowiedzieć się czegoś na grupie nie zaszkodzi.

Pozdrawiam,
Przemek

9. Data: 2001-04-01 00:16:15

Od: "prz" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WD" <w...@r...net.pl> napisał w wiadomości news:3ac64306@news.vogel.pl...
> [...]
[...]
> mozna ostrzykiwac contratubexem ,najlepiej umiejetnie usunac ,jesli cie to
> interejuje napisz na priva

OK, już piszę do Ciebie maila :)
Co do contratubexu, żona używała go (maści) do rozjaśniania blizn
i faktycznie dało to jakieś rezultaty, ale do perfekcji dużo brakuje.
Oboje wiemy, że nie da się blizn usunąć zupełnie, zawsze pozostaną
jakieś ślady, ale spróbować warto.

POzdrawiam,
Przemek

10. Data: 2001-04-01 20:56:35

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WD <w...@r...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ac64305$...@n...vogel.pl...
> koszmarna bzdura ,XIX wiek ,gratuluje

Co z tego, kiedy zadziałało. Ma tylko jedną wadę, że nic nie kosztuje. :-)

zatoki
łysienie plackowate
odsysanie tluszczyku
wstrzas mozgu - pilne pytanie................
Czy jest to homeopata?