wstrzas mozgu - pilne pytanie................

1. Data: 2001-03-30 20:58:28

Temat: wstrzas mozgu - pilne pytanie................
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

godzine temu mialam wypadek samochodowy, uderzylam glowa w szybe - szyba
pekla, ale nie stlukla sie. mam guza - czerwone miejsce na skorze, nie
rozcielam sobie skory. mam teraz takie uczucie, jakby ktos mi tego guza
polal wrzatkiem... nie boli mnie cala glowa, tylko w miejscu uderzenia sie.

jakie sa objawy wstrzasu mozgu, co mnie powinno zaniepokoic?

--
Rena

PuszKKKa http://puszkkka.vege.pl

2. Data: 2001-03-31 00:28:17

Temat: Re: wstrzas mozgu - pilne pytanie................
Od: "lek5" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz na Izbe przyjec najblizszego szpitala gdzie jest chirurg NIECH CIE
OBEJRZY!!!!

3. Data: 2001-03-31 10:00:57

Temat: Odp: wstrzas mozgu - pilne pytanie................
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tego moga byc dolaczone wymioty i nudnosci

Pozdrawiam
Doctore

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.31.0103311326100.16505-100000@dor
ota.am.torun.pl...

4. Data: 2001-03-31 11:26:45

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-03-31 12:19:04

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tego moga byc dolaczone wymioty i nudnosci

> [...]

No tak po prawdzie to jeszcze pare innych objawow, na przyklad bol glowy
(wystepuje w ponad 70 % przypadkow).

Ale mysle, ze warto dodac, iz nie ma choroby okreslanej jako "wstrzas mozgu".
Istnieje natomiast wstrzasnienie mozgu (ICDIX 850). Termin "wstrzas" (shock)
odnosi sie wylacznie do calego organizmu.

Zalecenie niediagnozowania samemu tego schorzenia/stanu jest oczywiscie nadal
wazne.

Pozdrawiam

dradam

6. Data: 2001-03-31 16:44:13

Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz mnie na studiach uczono ze jest wstrzaśnienie i wstrzas mozgu. Ale
jest to zupelnie co innego niz wstrzas o ktorym Dr Adam powiedzial. Ale
moglo sie cos zmienic. Musze sprawdzic.

Doctore

żytkownik <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

7. Data: 2001-03-31 20:25:16

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiec bylam w szpitalu - zrobili mi rtg, stwierdzili, ze nic mi sie nie
polamalo. kazali obserwowac sie i jesli cos sie niepokojacego wydarzy to
besposrenio i pedem leciec do szpitala.

dziekuje wszystkim za rady.

8. Data: 2001-04-02 06:10:42

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 Mar 2001, doctore wrote:

> No coz mnie na studiach uczono ze jest wstrzaśnienie i wstrzas mozgu. Ale
> jest to zupelnie co innego niz wstrzas o ktorym Dr Adam powiedzial. Ale

zgadza sie, powinno byc wstrzasnienie - ale przy okresleniu domyslilem
sie o co delikwentowi chodzi - przepraszam za skrot myslowy

P.
----

9. Data: 2001-04-02 19:49:24

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

<x...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> odnosi sie wylacznie do calego organizmu.
>
> Zalecenie niediagnozowania samemu tego schorzenia/stanu jest oczywiscie nadal

I co? Zdiagnozuje sobie to wstrzasnienie mozgu i co dalej? Bo jakos
nie slyszalem, zeby to sie dawalo leczyc inaczej niz
"przeczekaniem"...

MJ

Czy jest to homeopata?
plamienie