Koronka a moze w groszki?Osobowosc a bielizna

1. Data: 2004-02-07 17:53:05

Temat: Koronka a moze w groszki?Osobowosc a bielizna
Od: "Bechemotka" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co wolicie? Moim zdaniem koronka w groszki .....a najlepiej jeszcze stringi .i szafa
gra ;]

1. Data: 2004-02-07 22:45:33

Temat: Re: Koronka a moze w groszki?Osobowosc a bielizna
Od: "Nisia" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Bechemotka ( b...@t...pl ) wrote :
> Co wolicie? Moim zdaniem koronka w groszki .....a najlepiej jeszcze
> stringi .i szafa gra ;]

hę? czy nie pomylily ci sie grupy?

--

-NISIA-
gg: 3223171

"Nie poddaj się, bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans..."

1. Data: 2004-02-07 23:01:36

Od: "iUSTINE" <o...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Bechemotka <b...@t...pl> napisał(a):
> Co wolicie? Moim zdaniem koronka w groszki .....a najlepiej jeszcze
> stringi .i szafa gra ;]

to już lepiej kup te playstation

1. Data: 2004-02-08 00:31:32

Od: zielsko <zielsko_p@_eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 07 Feb 2004 18:53:05 +0100, Bechemotka wrote in
<c038pm$g2u$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> Co wolicie? Moim zdaniem koronka w groszki .....a najlepiej jeszcze stringi .i
szafa gra ;]

U kogo? Bo mz białe tango biją resztę na .... głowę.
A tak swoją drogą to chyba ntg a i jeszcze:

1 - w górnej części postu wstaw: autor i Msg-ID
cytowanej wiadomości,
2 - wycinaj zbędne cytaty,
3 - cytaty poprzedzaj znakiem: >
4 - odpowiedzi pisz _pod_ cytatami,
5 - tekst odpowiedzi staraj się mieścić w 80-znakowej linii,
6 - pisz wyłącznie w trybie text/plain, w formacie
charset="iso-8859-2",
7 - tekst własny oglądaj krytycznie (po wysłaniu)
i nie powtarzaj błędów w następnych postach
(w miarę własnych możliwości).

Z: http://www.psphome.htc.net.pl/reguly.html#zzz14

--
Czujesz się manipulowany?
Ty też chcesz pociągać za linki?

1. Data: 2004-02-08 00:36:19

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@_eat_me_tlen.pl> napisał w wiadomości

> U kogo? Bo mz białe tango biją resztę na .... głowę.

Zajrzyj na pl.sci.filozofia ;)
Tam też grasuje behemotka.
Tam zresztą grasują różni tacy.. i ovacy ;).

E.

1. Data: 2004-02-08 01:10:38

Od: zielsko <zielsko_p@_eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 08 Feb 2004 01:36:19 +0100, EvaTM wrote in
<c040gc$86v$1@korweta.task.gda.pl>:

> Zajrzyj na pl.sci.filozofia ;)

O.K. ...... ło Jezusicku....
E to zbyt wysokie progi jak dla mnie.

> Tam też grasuje behemotka.
> Tam zresztą grasują różni tacy.. i ovacy ;).

Jak to grasanty. :) Pozdrawiam Piekary Śl. Mam tam wspaniałą koleżankę ze
specjalizacji :)

> E.
http://www.fotozielsko.republika.pl/tmp/zachod.jpg
trochę kiczu na dziś :)

1. Data: 2004-02-08 08:20:50

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bechemotka" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
Co wolicie? Moim zdaniem koronka w groszki .....a najlepiej jeszcze stringi
.i szafa gra ;]

ntg! z POstem, że Jezus jest alkoholikiem kompletnie przegięłaś dzieweczko
pałę, lepiej zwijaj manele.
Kompletnie również przegięłaś w poscie Jezus to faja, gdzie piszesz jakim to
jest nieudacznikiem.
Zwijaj manele i nie rób wstydu ludziom z woj. śląskiego.

Internet, na prawdę jest małą wioską.

1. Data: 2004-02-08 10:25:39

Od: "Nisia" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend zielsko ( zielsko_p@_eat_me_tlen.pl ) wrote :

> http://www.fotozielsko.republika.pl/tmp/zachod.jpg
> trochę kiczu na dziś :)

jakiego kiczu :] ladniusie :]

1. Data: 2004-02-08 10:47:32

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bechemotka<b...@t...pl>

> Co wolicie? Moim zdaniem koronka w groszki .....a najlepiej jeszcze
> stringi .i szafa gra ;]

http://tinyurl.com/yrsm6 :))

P.

1. Data: 2004-02-08 20:13:29

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bechemotka" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Co wolicie? Moim zdaniem koronka w groszki .....a
> najlepiej jeszcze stringi .i szafa gra ;]

Rozumiem, że jesteś żoną 'TAkiego Ktosia' z wątku "Białe małżeństwo
po pierwszej ciąży"? ;)

oTTo

P.S. No i widzisz PN ;))

--
"Jeżeli zadajecie pytania, na które nie chciałybyście znać odpowiedzi,
musicie liczyć się z odpowiedzią, której nie chcecie usłyszeć."

Granice pamięci
neurotyczna osobowosc naszych czasow
opisy przypadkow
All ...z Gormenghast - wyjaśniam ci KOBIETO...
Pomóżcie mi!! Ona chce się zabić!!