Kosiarka dymi silnik

1. Data: 2014-06-24 19:31:26

Temat: Kosiarka dymi silnik
Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosiarka ma 1 rok i jest srednio uzywana, z silnikiem Briggs&Stratton
6.75KM.
Kosiarka byla zalana olejem (~0.6 l), ale przed koszeniem polecilem
sprawdzic olej i ewentualnie dolac.
A wiec sprawdzono i dolano caly litr oleju! - tacy madrzy sa w moim
otoczeniu. W takim stanie kosila okolo 1 godz.. - tj silnik prawcowal ~1
godz.
Po przyjezdzie zauwazylem ze kosiarka strasznie dymi i z tlumnika olej
cieknie. Sprawdzilem olej (cala miarka) i zaraz ulalem prawie litr oleju.
Po ulaniu zostawilem stan na pomiedzy min i max. zapalilem kosiarke i dalej
dymi ale juz dymem na czarno i ma bardzo glosny werkot. Co minuta to
strasznie slabnie, wiec zgasilem i tak ja zostawilem. Musze oddac do naprawy
silnik.

Teraz mam pytanie, co moglo sie stac w silniku, że tak zeslabl i starsznie
glosno pracuje.
Czy poszly jakies uszczelniacze, zawory, pierscienie ...?
Mam wrazenie, ze gdybym nie zgasil jej to by sama zgasla bo tak bardzo
slabla.