Kosiarka reczna-nowa czy uzywana?

1. Data: 2007-05-14 04:41:35

Temat: Kosiarka reczna-nowa czy uzywana?
Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

szacujac ze uzywka z allegro kosztuje do 100zl [srednio ok 70zl], natomiast
nowa od 180zl w ktora lepiej zainwestowac;
trawniczek niezbyt duzy; koszenie planowane co 2 tygodnie

2. Data: 2007-05-14 05:01:23

Temat: Re: Kosiarka reczna-nowa czy uzywana?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Majdański" <m...@f...pl> wrote in message
> szacujac ze uzywka z allegro kosztuje do 100zl [srednio ok 70zl],
natomiast
> nowa od 180zl w ktora lepiej zainwestowac;
> trawniczek niezbyt duzy; koszenie planowane co 2 tygodnie

Na mały polecam akumulatorową - wrzecionową - można kosić częściej.

3. Data: 2007-05-14 09:53:33

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szczepan Majdański napisał:
> szacujac ze uzywka z allegro kosztuje do 100zl [srednio ok 70zl],

Pojedziesz po nią czy Ci wyślą to i tak dodatkowy koszt
natomiast
> nowa od 180zl w ktora lepiej zainwestowac;

Czyli nowa z gwarancja chyba będzie niewiele droższa, tak myślę

Pozdrawiam, Barbara

4. Data: 2007-05-15 08:25:27

Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> wrote in message
> natomiast
>
> Na mały polecam akumulatorową - wrzecionową - można kosić częściej.

Miałem w zeszłym roku. Nie polecił bym najgorszemu wrogowi ;-/

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
--
www.tramping.slask.pl
www.duzy-biust.pl

5. Data: 2007-05-15 21:10:52

Od: "Roket" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> szacujac ze uzywka z allegro kosztuje do 100zl [srednio ok 70zl],
> natomiast nowa od 180zl w ktora lepiej zainwestowac;
> trawniczek niezbyt duzy; koszenie planowane co 2 tygodnie

Bierz używaną.

Rk

Nawoz do iglakow
Trawnik na "trudnym" gruncie