Kosmetyki Ban Di - kupiłam!!!

1. Data: 2003-04-15 09:25:14

Temat: Kosmetyki Ban Di - kupiłam!!!
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam ostatnio trochę "na ślepo" kosmetyki z algami firmy Ban Di (tonik,
maseczka żelowa i krem półtłusty). Na grupie nikt ich chyba nie znał, bo na
mój post z pytaniem o nie, nikt nie odpowiedział. Używam od dwóch dni i
jestem zachwycona!!!!! Bardzo przyjemnie pachną, nie podrażniają skóry (a ja
jestem alergik!), ślicznie wygładzają twarz i znakomicie się wchłaniają.
Poza tym mają jeszcze jeden wielki plus, czyli CENA!!!
Krem kosztuje 10,50 zl
Maseczka też 10,50 zl
Tonik 12 zl.
Warto zajrzeć na ich stronę www.bandi.com.pl
Mają jeszcze inne serie - myślę, że równie dobre. Na stronie jest ich sklep
internetowy, ale ja zamawiałam z hurtowni kosmetyków z Katowic - też polecam
ich stronę www.hurtowniakosmetykow.com

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-15 14:03:28

Temat: Re: Kosmetyki Ban Di - kupiłam!!!
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ich stronę www.hurtowniakosmetykow.com

Cosik mi to sie nie wczytuje :(( Faktycznie taniej? I mozna przez internet?

Dominika

1. Data: 2003-04-15 14:47:40

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Cosik mi to sie nie wczytuje :(( Faktycznie taniej? I mozna przez
internet?

| Dominika

Bo ta strona im dziś kiepsko chodzi, ale próbuj :)))
Oczywiście, że można przez internet - płacić można kartą, lub za pobraniem.
A jeżeli jesteś z rejonu Katowic, to możesz zamówić przez neta i odebrać
osobiście - odchodzą koszty przesyłki pocztowej.
Jest faktycznie taniej. U kosmetyczki mój krem kosztował 18 zl, a tam 10,50
zl

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-15 15:00:49

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobiście - odchodzą koszty przesyłki pocztowej.
> Jest faktycznie taniej. U kosmetyczki mój krem kosztował 18 zl, a tam

No to bede probowac, bo roznica cenowa spora :))) Ciekawe jaka maja oferte -
na razie z wczytania wciaz nici :)) Niestety jestem troche ze Szczecina a
troche z Warszawy, wiec wariant z przesylka ;))

Dominika

1. Data: 2003-04-15 16:10:57

Temat: Odp: Kosmetyki Ban Di - kupiłam!!!
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mają dwa rodzaje asortymentu: dla gabinetów kosmetycznych i dla "zwykłych
śmiertelników".
Można kupić np. Guam po bardzo dobrej cenie.
Może dziś im ta strona nie działa, bo jeszcze wczoraj było ok.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-15 17:16:11

Od: "Agnieszka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7gj5d$rnp$...@a...news.tpi.pl...

> Warto zajrzeć na ich stronę www.bandi.com.pl
Witam
Wlazłam na ich stronę i znalazłam coś takiego:
"Promocyjny zestaw majtek do zjedzenia o różnych smakach owocowych dla pań
i panów."
Próbowałyście??? Mnie to bardzo zainetresowało :)))))
pozdrawiam
agnieszka z majtkami z bawełny itp.

1. Data: 2003-04-15 21:12:49

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pań
| i panów."
| Próbowałyście??? Mnie to bardzo zainetresowało :)))))

To nie ich strona, tylko sklepu internetowego Visal, który przy oferuje
m.in. ich kosmetyki.
A jeżeli już o tym sklepie, to gdzie Ty patrzysz? ;)) Dział kosmetyki jest
oddzielony od działu Mini Sex Shop...:)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

P.S Mnie z kolei zaintrygowała "świecąca prezerwatywa z baterią
elektryczną"...;))

1. Data: 2003-04-17 07:23:29

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może dziś im ta strona nie działa, bo jeszcze wczoraj było ok.

Trzeci dzien i nic :(((((((((((((((

Dominika

samoopalacz - Avon
antyperspiranty a noworodek
Buty InBlue w Łodzi?
Znalazłam Balsam IDEALNY!!!!!!!!!!!!!!!Ne utrogena, Norwegian Formula Body lotion
Co przywiezc z Wloch?