Kosmetyki dla nastolatki

1. Data: 2007-12-17 18:46:19

Temat: Kosmetyki dla nastolatki
Od: "Ola" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałabym poradzić jakie kosmetyki są dobre dla nastolatki, aby zrobić
dobry makijaż?

Czasem mam krostki, które chcę ukryć.
Mam stale zaczerwieniony nos (naczynka).

Chcę, żeby nie był to efekt "maski" oraz podkreślam, że mam 17 lat - co
równa się z ograniczonym budżetem ;)

Ola

2. Data: 2007-12-17 19:58:04

Temat: Re: Kosmetyki dla nastolatki
Od: "Ola" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dobry makijaż?
>
> Czasem mam krostki, które chcę ukryć.
> Mam stale zaczerwieniony nos (naczynka).

Moim zdaniem w zupełności wystarczy Ci korektor, podkład i tusz do rzęs.
Cienie, róże, szminki, pudry zostaw sobie na czas jak będziesz miała lat
40 - póki co Twoim atutem niech będzie dziewczęcość i naturalność. Gdy
zaoszczędzisz na wyżej wymienionych elementach wyposażenia makijażowej
kosmetyczki troszkę więcej będziesz mogła wydać na podkład, a ważne żeby był
dobry - lekki, nie tworzący efektu maski, zlewający się z Twoją buzią.
To tyle ode mnie, pozdrawiam.
Ola

3. Data: 2007-12-17 20:12:22

Od: "Ola" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, zależy mi na tym, żeby nie wyglądać sztucznie, a naturalnie.

A dokładniejsze wskazówki? ;)
Jaki rodzaj podkładu, firma?

Pranie kożuszka ekologicznego
termoloki
Kok na paleczce
RANKING PERFUMÓW MĘSKICH
natural spray / eau de toilette; różnice ?