Kosmetyki w czasie ciąży

1. Data: 2002-11-21 12:11:31

Temat: Kosmetyki w czasie ciąży
Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kobieta w czasie ciąży powinna w szczególny sposób dbać o swoje ciałko i
cerę??Jakich kosmetyków powinna używać ??
Pozdrawiam
Paula - 4 tydzień ciąży:-)

1. Data: 2002-11-21 12:33:52

Temat: Re: Kosmetyki w czasie ciąży
Od: "Jola" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętając o swojej urodzie, nie zapomnij o dobru swojego dziecka. Im mniej
chemii nałożysz, tym Twoje dziecko mniej jej dostanie. Polecam grupę o
dzieciach- pl.soc.dzieci, tu pisują przyszli i teraźniejsi rodzice
Pozdrawiam i gratuluję

--
Jola + Mati (14 m-cy)

1. Data: 2002-11-21 12:58:24

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kobieta w czasie ciąży powinna w szczególny sposób dbać o swoje ciałko
> cerę??Jakich kosmetyków powinna używać ??
> Pozdrawiam
> Paula - 4 tydzień ciąży:-)

GRATULACJE:)))!!!
Linki:
http://www.wizaz.pl/basia_kosmetyki_w_ciazy.php
http://www.avent.pl/pl/products/in_depth_info/in_dep
th_toiletries.html
http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24473,70676.html?as=
1
Zaglądnij sobie jeszcze do postu (wyżej) pt: Mustela.
Pozdrawiam trzymajcie się zdrowo Ty i Dzidziuś:)
--
Hanuś (też zastanawiająca sie nad powiększeniem rodziny).

1. Data: 2002-11-21 14:19:29

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam trzymajcie się zdrowo Ty i Dzidziuś:)

Dziękuję Hanuś...w imieniu swoim i przyszłej grupowiczki lub grupowicza:-)
Pozdrawiam cieplutko

Paula i Dzidziuś:-)

1. Data: 2002-11-22 08:52:35

Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Paula <p...@p...pl> napisał(a) w artykule <ariia9$ba9$1@news.tpi.pl>...
> Czy kobieta w czasie ciąży powinna w szczególny sposób dbać o swoje
ciałko i
> cerę??Jakich kosmetyków powinna używać ??

Dobry moment, aby zacząć dbać o siebie, zwłaszcza zapobiegać rozstepom. Jak
już powstaną - niewiele da się zrobić. Dziewczyny polecają Mustellę -
rzeczywiście dobra, ale dość droga, tym bardziej, że dla pożądanego efektu
trzeba się smarować przynajmniej raz dziennie. Ja polecam Fissan (ok. 14
pln) - specyfik bardziej przypominający maść niż krem, ale mi odpowiadał
(dobry poślizg przy masażu). Odradzam krem Penaten przeciw rozstępom -
twardy i kiepsko się wchłania. Smarując się nie zapomnij o udach i pupie!
Do biustu (oprócz Mustelli) używałam żelu z atw. Ciąża nie zostawiła na
mnie ani jednego rozstępu. Pozdrawiam i serdecznie gratuluję!
Monika

1. Data: 2002-11-22 09:07:34

Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

>Monika napisala:
>Do biustu (oprócz Mustelli) używałam żelu z atw.>>

Co to jest zel z atw?
pzdr Zuza

1. Data: 2002-11-22 10:37:57

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zuza" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> Co to jest zel z atw?

Chodzi zapewne o kosmetyki firmy ATW
http://www.atwsklep.setia.pl/shop/index.php?topic=at
w_terapie_urody

Adrianna

1. Data: 2002-11-22 12:29:35

Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna <a...@i...pl> napisał(a) w artykule
<arl1cq$6n7$1@foka.acn.pl>...

> "Zuza" <z...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Chodzi zapewne o kosmetyki firmy ATW
> http://www.atwsklep.setia.pl/shop/index.php?topic=at
w_terapie_urody

Tak. Chodzi o żel (dokładnie: kremo-żel) z tej właśnie firmy.
Monika

lampa ZEPTERA na tradzik !!!!!!
depilacja laserowa w Wa-wie
Viva Color reflex