Koszmarne włosy

1. Data: 2005-05-23 16:52:04

Temat: Koszmarne włosy
Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, tak właśnie takie mam włosy, przez czas jakis uzywałam prostownicy
ceramicznej , dodatkowo zrobiłam balejaż i stał się koszmar. Włosy sa
suche, matowe, jakoś tak odstaja,wydaje się, że jest ich więcej ale to
brzydko wygląda, puszą sie. Uzywam szamponu i odżywki Elseve do włosów
farbowanych, odżywki Loreala Intense repair i nic. Może wiecie co
zastosować aby natychmiast przywrócic do życia włosy. Istnieje coś takiego?

1. Data: 2005-05-23 17:04:42

Temat: Re: Koszmarne włosy
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:
> [...]
> odżywki Elseve do włosów farbowanych, odżywki Loreala Intense repair
> i nic. Może wiecie co zastosować aby natychmiast przywrócic do życia

Zestaw Dove do wlosow farbowanych. Sama bardzo czesto farbuje wlosy i jak za
mocno rozjasnie to sie nieprzyjemne siano robi, ktore nie chce sie uklada.
Poprostu cudze wlosy. Jedynie ten zestaw pomaga mi. Korzystam z szamponu i
odzywki do splukiwania plus po spluczeniu mleczko. Od czasu do czasu
[napewno po polejnym farbowaniu] uzywam maski, ktora nosze na wlosach z pol
godziny pod foliowym czepkiem. Wlosy jak nowe.

Zazula

1. Data: 2005-05-23 18:30:11

Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, tak właśnie takie mam włosy, przez czas jakis uzywałam prostownicy
> ceramicznej , dodatkowo zrobiłam balejaż i stał się koszmar.

ja polecam jakakolwiek odzywke bez splukiwania w sprayu. Szczegolnie jesli
masz krecone lub falowane wlosy. Ja dolewam do niej troszke oliwy oliwek i
zawsze przed uzyciem wstrzasam, to bardzo poprawilo kondycje wlosow.
Raz fryzjerka prostowala mi wlosy wczesniej spryskane ta odzywka. Byla
zachwycona efektem i pytala jakiej uzywam odzywki, wiec mysle ze warto
sprobowac.

Pozdrawiam
Beata

Biustonosz sportowy