Koszt oświetlenia klatek.

51. Data: 2011-02-11 12:42:08

Temat: Re: Koszt oświetlenia klatek.
Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jagr <j...@W...fm> napisał(a):

> Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> W przypadku zastosowania diody będziemy mieli do czynienia z prądem
> zmiennym, ale nie przemiennym. Będzie on tętniący, a nie stały.
> Nie wiadomo, jak zareaguje licznik. Zależy, jaka jest jego budowa (tego
> elektronicznego). Czy działa na prąd chwilowy, średni, czy skuteczny.
> A żarówki ciut tętnią. Rodzice mieli taki "ściemniacz" w pokoju właśnie
> w postaci diody, gdzie stale przebywali.
> Mnie to migotanie denerwowało, a im nie przeszkadzało.

Mechaniczny licznik nie będzie liczył jak doda bęzdie przed nim a nie za nim.
Elektroniczny policzy w takiej sytuacji.

52. Data: 2011-02-11 18:10:20

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 16:27:36 +0100, Andrzej S. napisał(a):

> Fakt, nie pomyslalem ...
>
> Przypomnialo mi sie cos: M. Faraday (fizyk) wycial
> w dzwiach dwa otwory: duzy dla psa i maly dla kota.

Tyle, że nie Faraday a Newton i nie dla psa i kota, a dla dużego i małego
kota...

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

53. Data: 2011-02-14 18:04:30

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle, że nie Faraday a Newton i nie dla psa i kota, a dla dużego i małego
> kota...

Sprawdzilem. Masz racje. Chodzilo o Newtona, kocice i kocieta.
Calkowicie rujnuje to moja znajomosc fizyki.
--
A S

54. Data: 2011-02-28 21:38:59

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości

> mocy, np. OM-2:
> http://www.elektryka24.com/index.php/id_292_mode_pro
ddet.html
> Już to postulowałem 2 lata temu, ale z podejrzanych powodów
> zarządca nie chce w ogóle ze mną rozmawiać. "Wpływowi"
> lokatorzy bojkotują pomysł. Czy to oni???? Dziwne to wszystko.

to proste. Ludzie mają w piwnicach różne mini-warsztaty i ciągną "darmowy"
prąd. Tu wiertarka, tam kompresorek, ówdzie spawarka, destylarka czy inne
electrospiro contra zanzara i sie nazbiera
--
Jackare

Rekodzieło ludowe. Przedmioty niecodziennej urody i wielkiej wartości. I dla dizeci też.
[crosspost] nie zna ktoś jakiejś ukraińskiej wyliczanki ?
hałaśliwy okap -co robić?
trzecia pozycja włącznika podwójnego
Golarka- foliowa czy rotacyjna