Koszule jedwabne

1. Data: 2004-11-02 14:09:04

Temat: Koszule jedwabne
Od: Fabio <fabio_in_wawa@to_wez_wywal.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

nie do konca jestem pewien, czy to wlasciwa grupa, ale zadnej innej
poswieconej temu tematowi nie znalazlem.

Sprawa dotyczy koszul. Wiekszosc facetow nosi w tej chwili koszule
bawelnianie, ktore sa do siebie podobne. Wiec chcialbym miec cos innego.
Jakie jest Wasze zdanie na temat koszul jedwabnych? Nie spotykam wielu
ludzi, ktorzy je nosza. Czy Waszym zdaniem sa one modne? Dla przykladu.
Czy ponizsza koszula Wam sie podoba? W polaczeniu ze spodniami na
zdjeciu? Kolorystycznie moim zdaniem pasuje do siebie, ale interesuje
mnie ogolne wrazenie - czy w Polsce nie bedzie to zbyt smiale.

http://www.internationalmale.com/product.asp?product
=CW46LMULTIzz&dept%
5Fid=10020&An=101&A=&Au=RollupKey

Dzieki z gory za wszystkie opinie.

..:: fabio

1. Data: 2004-11-02 14:16:18

Temat: Re: Koszule jedwabne
Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fabio" <fabio_in_wawa@to_wez_wywal.poczta.fm> napisał w
wiadomości
> [...]
> zdjeciu? Kolorystycznie moim zdaniem pasuje do siebie, ale interesuje
> mnie ogolne wrazenie - czy w Polsce nie bedzie to zbyt smiale.

Oj. Mi się to jednoznacznie podoba: starczy Pan, mafioso jakiś z cygarem, w
szlafroku na to jedwabnym z fularem zawiązanym pod szyją.
Nie wiem ile masz lat. Jeśli po 60'tce, lubisz leżeć przy basenie przy
gazetce i masz liczną rodzinę i kolegów z Sycylii to tak, jeśli nie, to nie.
Moim zdaniem oczywiście.

Co do koszul: koszule są teraz tak oryginalne, ładne i co najważniejsze na
tyle eleganckie, że na pewno znajdziesz coś dla siebie. Dla mnie
najważniejsze i najulubieńsze jest połączenia: koszula+sweter, im bardziej
mięsisty tym lepiej. To tak zimowo:)

Agata

1. Data: 2004-11-02 14:22:15

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 02.11.2004, Fabio <fabio_in_wawa@to_wez_wywal.poczta.fm> przeskrobal:

> http://www.internationalmale.com/product.asp?product
=CW46LMULTIzz&dept%
> 5Fid=10020&An=101&A=&Au=RollupKey
>
> Dzieki z gory za wszystkie opinie.

Prawdę mówiąc mi na początku przyszedł na myśl typ alfonsa z Las Vegas: z
kitką, bródką, kowbojkami ze skóry węża i w jedwabnej koszuli w krzykliwym
kolorze ;p

Ale ta beżowa wersja całkiem mi się podoba. A czy nie jest zbyt śmiała -
to zależy od Twojej odwagi w ubieraniu się. Imo możnaby w tym spokojnie
wyjść na ulicę :)

Pozdrawiam
Iff

--
Sygnaturka z mordy wiejskiego burka.
GG: 6107476, tlen: cuoca_cuola, żyd: p...@j...atman.pl

1. Data: 2004-11-02 14:22:59

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdjeciu? Kolorystycznie moim zdaniem pasuje do siebie, ale interesuje
> mnie ogolne wrazenie - czy w Polsce nie bedzie to zbyt smiale.

IMO ten zestaw nie jest zbyt "śmiały". On jest po prostu nieelegancki. Jesli
chcesz sie wyróżniać składem materiału koszuli ;-), to może kup coś z
mieszanki len+jedwab? Zdarzają się takie, choćoć nie mam pojęcia, gdzie je
kupić.Na pewno się tak nie błyszcza, jak te na zdjęciu.
Mozna tez nosić koszule lniane - na pewno nie bedziesz wygladał w nich na
"macho polonico".
O.

1. Data: 2004-11-02 14:43:09

Od: Fabio <fabio_in_wawa@to_wez_wywal.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <cm84nh$qmo$1@opat.biskupin.wroc.pl>, o...@o...blabla.pl
says...

> Witam,
> IMO ten zestaw nie jest zbyt "?miały". On jest po prostu nieelegancki. Jesli
> chcesz sie wyróżniać składem materiału koszuli ;-), to może kup co? z
> mieszanki len+jedwab? Zdarzaj? się takie, choćoć nie mam pojęcia, gdzie je
> kupić.Na pewno się tak nie błyszcza, jak te na zdjęciu.

No, to rzeczywiscie lipa. A co powiesz na to?

http://www.josbank.com/JAB_Partner.process?Section_I
d=1000&Product_Id=
228890&p_Id=1&link_Id=2

Tym razem z egipskiej bawelny i mysle, ze te koszule naleza do bardziej
elegantszych.

..:: fabio

1. Data: 2004-11-02 14:59:18

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
d=1000&Product_Id=
> 228890&p_Id=1&link_Id=2
>
> Tym razem z egipskiej bawelny i mysle, ze te koszule naleza do bardziej

Nie wiem, musiałabym dotknąć. ale tak z powiększenia to wygląda jak koszulka
polo z długim rękawem. Taki "wypukły" materiał może mieć jednak zalety:
jeśli jesteś chudzielcem, może Cię wypełnić. Nie nazwałabym ich jednak
elegantszymi (mam na myśli od tradycyjnych koszul)

Napisz coś więcej o sobie. Będzie łatwiej. Bo może jesteś mafiozem z Vegas a
my Ci odradzamy koszule idealne dla Ciebie?

Agata

1. Data: 2004-11-02 15:01:48

Od: Fabio <fabio_in_wawa@to_wez_wywal.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <cm87b1$aua$1@inews.gazeta.pl>, agatek@_nospam_site.krakow.pl
says...

> Nie wiem, musiałabym dotkn?ć. ale tak z powiększenia to wygl?da jak koszulka
> polo z długim rękawem. Taki "wypukły" materiał może mieć jednak zalety:
> je?li jeste? chudzielcem, może Cię wypełnić. Nie nazwałabym ich jednak
> elegantszymi (mam na my?li od tradycyjnych koszul)
>
> Napisz co? więcej o sobie. Będzie łatwiej. Bo może jeste? mafiozem z Vegas a
> my Ci odradzamy koszule idealne dla Ciebie?

Prawde mowiac, to lubie ubierac sie elegancko - garnitur + koszula
odpowiednio dobrana. Natomiast wiekszosc koszul, ktore teraz mam, to
albo z bawelny, albo z egipskiej bawelny. Myslalem jednak o czyms
bardziej oryginalnym i mniej spotykanym.

Preferuje raczej gladkie koszule, gdyz wszyscy nosza teraz kratki i
paski, wiec to troche nudne.

..:: fabio

1. Data: 2004-11-02 15:03:38

Od: Fabio <fabio_in_wawa@to_wez_wywal.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@u...net>, s...@m...nie
says...

> Prawdę mówiąc mi na początku przyszedł na myśl typ alfonsa z Las Vegas: z
> kitką, bródką, kowbojkami ze skóry węża i w jedwabnej koszuli w krzykliwym
> kolorze ;p

No, to ladnie :) Bede sie musial przebranzowic.

> Ale ta beżowa wersja całkiem mi się podoba. A czy nie jest zbyt śmiała -
> to zależy od Twojej odwagi w ubieraniu się. Imo możnaby w tym spokojnie
> wyjść na ulicę :)

No, we mnie ona budzi dosc mieszane odczucia, dlatego wolalem sie
poradzic. Mysle, ze jako koszula na piatek lub na weekend sie nadaje,
ale tez mam pewne watpliwosci.

..:: fabio

1. Data: 2004-11-02 15:13:03

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fabio" <fabio_in_wawa@to_wez_wywal.poczta.fm> napisał w
wiadomości news:MPG.1bf1bfca4695644a9896ec@news.interia.pl...
> [...]
> bardziej oryginalnym i mniej spotykanym.
>
> Preferuje raczej gladkie koszule, gdyz wszyscy nosza teraz kratki i

No to powiem szczerze, ze tej koszuli nr 2 nie widzę jakoś do garnituru...
Jak mówiłam, musiałabym dotknąć, ale na pierwszy rzut oka wygląda raczej na
sportową niż na elegancką.

Poszukaj jakiś gładkich koszul, ale ja bym raczej stawiała na klasyczne,
bawełniane. Ew. oryginalne spinki możesz dobrać i będzie unikalnie.

Ja lubię ciemne. Np. ciemny fiolet, bakłażan, do tego czarny garnitur i buty
z okrągłymi noskami, czarne.

Jak chcesz coś na piątek-sobotę to może wersja z błyszczącej bawełny (ale
nie tak jedwabnie:) )

Ja z moim TŻ nie mam takich problemów: wzrost 192cm, kołnierzyk 39, waga-
piórkowa zawężają nam pole zakupu ubrań do zera- pasuje rozmiarem, bierzemy
:(

Agata

1. Data: 2004-11-02 15:41:02

Od: Fabio <fabio_in_wawa@to_wez_wywal.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <cm884p$eli$1@inews.gazeta.pl>, agatek@_nospam_site.krakow.pl
says...

> No to powiem szczerze, ze tej koszuli nr 2 nie widzę jako? do garnituru...
> Jak mówiłam, musiałabym dotkn?ć, ale na pierwszy rzut oka wygl?da raczej na
> sportow? niż na eleganck?.

Byc moze tak wyglada na zdjeciu. To jest koszula gladka, material jest
taki sam jak bawelna, tylko nieco delikatniejszy i bardziej lsniacy. Ale
oczywiscie nie tak, jak jedwab.

> Ja lubię ciemne. Np. ciemny fiolet, bakłażan, do tego czarny garnitur i buty
> z okr?głymi noskami, czarne.

No, ja ciemnych nie chce, gdyz wygladaloby to za smutno. Jesli cos
ciemnego, to do czarnego garnituru nosze kolory bordowe albo rozne
odcienie blekitow. Blekity zreszta dobrze sie komponuja, jesli ma sie
opalona cere. Natomiast za fioletami nie przepadam, gdyz to taki kolor,
ktory nie budzi zaufania.

..:: fabio

strawberrynet - kto kupił bez cła?
Krem do rak z filtrem UV?
balsam po depilacji VS balsam spowalniajacy odrastanie wloskow..
Piling enzymatyczny.
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-11-01)