Kot sasiada - dzieki

1. Data: 2003-04-07 07:14:42

Temat: Kot sasiada - dzieki
Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim dziekuje za porady. Na razie oslonie nowe sadzonki siatka, i rozejze
sie za pastuchem. Czy ktos moze sie orientuje gdzie sie pytac o takie rzeczy?
Oczywiscie, trzeba z tym uwazac. Slyszalem historie faceta,
ktory - nieswiadomy - wysikal sie na taki plot pod napieciem...
Pozdrowienia,
Maciej

1. Data: 2003-04-07 16:49:43

Temat: Re: Kot sasiada - dzieki
Od: "* RADIOSERVICE 39 *" <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Paluszynski" <m...@m...uni.wroc.pl> napisał
> [...]
> Oczywiscie, trzeba z tym uwazac. Slyszalem historie faceta,
> ktory - nieswiadomy - wysikal sie na taki plot pod napieciem...

Napisałem Ci w wątku co nieco, zapomniałem tylko dodać
o umieszczeniu stosownej tabliczki na ogrodzeniu, informującej
o ewentualnych niespodziankach oczekujących na "honorowych
dawców moczu"
Pzdr.,
Krzysztof

1. Data: 2003-04-09 09:08:01

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Paluszynski" <m...@m...uni.wroc.pl> wrote in message
> [...]
rzeczy?
> Oczywiscie, trzeba z tym uwazac. Slyszalem historie faceta,

Pamietaj tez ze za plotem bedziesz mial wroga na cale zycie jak sie cos
kici stanie ...

Pozdrawiam
Zonzi

kanalizacja - przejście przez ulicę
Rozstaw mocowań w muszli klozetwej do Geberitu
sufit podwieszany z plyty pilsniowej??
zlewozmywaki granitowe
wymyslne koncowki srubek :| do wkretaka i NI-CD