Kraków - gdzie biustonosz do duzych dekoldow w wiekszym rozmiarze?

1. Data: 2007-06-04 12:51:45

Temat: Kraków - gdzie biustonosz do duzych dekoldow w wiekszym rozmiarze?
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos z Was moze mi polecic sklepy w Krakowie, gdzie moglabym
dostac biustonosz (rozmiar 80D lub male E) specjalnie do sukienki z
duzym dekoldem z przodu jak i na plecach. W dodatku jest ona wiazana
na szyji.
Biustonosze, ktore w miare by sie nadawaly do takiej sukienki
widzialam, ale wszystko w malych rozmiarach. Maksymalnie miseczka C i
to tylko do 75 :(
Boje sie troche kupowac w ciemno przez internet, bo z dobraniem
wlasciwego biustonosza sa u mnie zawsze problemy.

Pozdrawiam,
Figa

2. Data: 2007-06-04 15:29:48

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...com napisał(a):

> Czy ktos z Was moze mi polecic sklepy w Krakowie, gdzie moglabym
> dostac biustonosz (rozmiar 80D lub male E) specjalnie do sukienki z
> duzym dekoldem z przodu jak i na plecach.
[...]

Zajrzyj na forum: http://biusciaste.prv.pl
- Krakowianki tez tam sa, na pewno cos doradza.

-- kasica
http://stanikomania.blox.pl

3. Data: 2007-06-05 19:18:16

Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@g...com>
> Biustonosze, ktore w miare by sie nadawaly do takiej sukienki
> widzialam, ale wszystko w malych rozmiarach. Maksymalnie miseczka C i
> to tylko do 75 :(

Niestety nie umiem Ci pomóc, ale może będziesz tak dobra i powiesz gdzie
można znaleźć te mniejsze? Nosze 75C i do tej pory wszystkie biustonosze
jakie mierzyłam do moich sukienek, wystają z którejś ze stron, trudno
znaleźć naprawdę wycięty biustonosz, który trzymałby się bez szelek
(podbity od wewnątrz silikonem). Najczęściej są one wtedy zabudowane
między piersiami do poziomu bardotek.
Pozdrawiam
Asia

skóra
Uroda wczoraj i dziś :)
Uroda wczoraj i dziś :)
Braun 360 Complete, czy PHILIPS HQ 7742 Cool Skin
krem antycellulitisowy