Krakow gdzie jesc??? pytanie do lokalnych gastronomów

1. Data: 2002-02-27 13:10:18

Temat: Re: Krakow gdzie jesc??? pytanie do lokalnych gastronomów
Od: "Marta Rodak" <a...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Restauracje "U Szkota" i "Chlopskie Jadlo".Szczerze odradzam "Jame
Michalika"-cukiernia.
Polecam rowniez Pub-"Carpe Diem"-spokojne klimaciki
Pozdrwiam

1. Data: 2002-02-27 14:35:29

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani
jade do miasta Kraka i prosze o porade gdzie dobrze zjesc, byc przy tym mile
obsluzonym, w fajnym miejscu za rozsadne pieniadze w stosunku do jakosci
oczywiscie.
Prosze o wasze typy (moga byc z recenzja lub uzasadnieniem) w nastepujacych
kategoriach:
1. restauracja na wieczor (romantyczna kolacja, dobry wybor win, nienaganna
obsluga)
2. restauracja na obiad (dobre jedzenie, dobra obsluga, niewygurowane ceny)
3. pub
4. kawiarnia , cukiernia

Po powrocie podziele sie wrazeniami

1. Data: 2002-02-27 15:08:13

Od: "blueberry" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o wasze typy (moga byc z recenzja lub uzasadnieniem) w
nastepujacych
> kategoriach:
> 4. kawiarnia , cukiernia

polecam Loch Camelot w Zaułku Niewiernego Tomasza - w okolicach ulic św.
Jana i św. Marka - urocze, klimatyczne miejsce (podobno The Washington Post
uznał LC za najpiękniejszą kawiarnię świata), pyszna kawa i szarlotka,
obsługa dyskusyjna, delikatnie mówiąc, ale jeśli panienki będą w dobrym
nastroju, to nei będą kazały długo na siebie czekać:)))

pozdrawiam i życzę udanego pobytu w Krakowie!

1. Data: 2002-02-27 17:24:16

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nastepujacych
> kategoriach:
> 1. restauracja na wieczor (romantyczna kolacja, dobry wybor win,

Zesauracji - choc masa jest fajnych - polecam francuska na Slawkowskiej,
zaraz na poczatklu, nuerm cztery chyba i wloska Amarone w Hotelu Pod Roza.
Wloska jest tania ale znakomita!!!!! ta druga dosc droga ale maja pyszne
jedzenie....
Kaska

1. Data: 2002-02-27 17:44:37

Od: "Andzia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja polecam restauracyjke ''U babci Maliny" -jedzonko jak nazwa mowi-jak u
babci a ceny rowniez przystepne
jest to na ulicy Slawkowskiej,wchodzi sie tam jak sobie przypominam przez
budynek PAN-u
kiedys bylismy tam z mezem na nalesnikach firmowych-to co dostalismy
powalilo nas z zachwytu na kolana :-))))))
po pierwsze slicznie wygladalo
po drugie -bylo tego bardzo duzo
a po trzecie -bylo bardzo smaczne
jedynym mamkamentem jest samoobsluga,ale za to wnetrze jest bardzo przyjemne
,urzadzone na wzor starej wiejskiej chaty
pozdrawiam i zycze owocnego bobytu w Krakowie
Ania Wojciechowska

1. Data: 2002-02-27 21:36:54

Od: "Gosia KIKI" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wprawdzie nie z Krakowa, ale w "Chlopskim Jadle" bylam i jest tam
cudownie. Jaka atmosfera, zarelko pyszniutkie :))
--
*** KIKI***
Gosia Ceglińska

Użytkownik blueberry <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5iso7$ier$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-02-27 21:47:33

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

blueberry napisał(a) w wiadomości: ...
>polecam Loch Camelot w Zaułku Niewiernego Tomasza -

A ja znowu swoje, od lat, niezmiennie: Loch Camelot to kabaret, w ktorym
zreszta skromny mam swoj udzial, a kawiarnia to Cafe Camelot. Doprawdy nie
maja one z soba wiele wspolnego ;)))
Polecam tam szarlotke z bita smietana, zmore pierwszych miesiecy mojej ciazy
(no bo jak to jesc i nie tyc???)

Do kolacji polcam Brasserie na Gazowej 4 - kuchnia francuska, ceny rozsadne,
obsluga dobra, wystroj przyjemny. Kucharz niestety zonaty i nie do wziecia.

Margola

1. Data: 2002-02-28 07:50:31

Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mąż jest w 3/4 krakusem, więc trochę randek spędziło się pod Wawelem :-) i
dlatego ośmielam się zabrać głos w tym wątku.
Na obiad polecam "Chłopskie Jadło" ul. Agnieszki.
Sałatki i tortille ze szpinakiem: "Chimera" ul. Św. Anny
Cukierenka, którą bardzo lubię to "Słodka dziurka" koło Małego Rynku (jest
to w zasadzie herbaciarnia, ale ciacha są też dobre).
Francuskiej restauracji Cyrano de Bergerac (czy to ta przy Sławkowskiej?)
jeszcze nie zaliczyliśmy, ale to wg znawców najlepsza kuchnia francuska w
Polsce. Ceny wysokie.
Podobno przy Floriańskiej (donoszą mi szczęśliwcy mieszkający w Krakowie),
gdzieś w okolicach McDonalda otworzyli niedawno malutki punkt sprzedaży (i
konsumpcji) pralinek (ogromny wybór) i kawy.

Miłego pobytu,

Magda

1. Data: 2002-02-28 08:42:48

Od: "blueberry" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a5jkq8$46b$4@news.tpi.pl...

> A ja znowu swoje, od lat, niezmiennie: Loch Camelot to kabaret, w ktorym
> zreszta skromny mam swoj udzial, a kawiarnia to Cafe Camelot. Doprawdy nie
> maja one z soba wiele wspolnego ;)))

racja, mój błąd:)))

1. Data: 2002-02-28 08:59:51

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Do kolacji polcam Brasserie na Gazowej 4 - kuchnia francuska, ceny rozsadne,
>obsluga dobra, wystroj przyjemny. Kucharz niestety zonaty i nie do wziecia.
>
>Margola

oj, tak, tak.....
znowu wczoraj tam poszlismy, objedlismy sie tradycyjnie mulami i kremem
brulle...
jedzonko rewelacyjne
obsluga mila
ceny bardzo rozsadne.....

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Losos - jakis szybki przepis
dieta wysokotluszczowa(optymal na) dr Kwasneiwskiego
Zbieram linki
Jan-in-de-zak-holendersk i deser
FAQ- slowo niestety krytyki