dieta wysokotluszczowa(optymalna) dr Kwasneiwskiego

1. Data: 2002-02-27 14:07:49

Temat: dieta wysokotluszczowa(optymalna) dr Kwasneiwskiego
Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

{raz wysłałem tekst, ale sie nie powjawił na liscie wiec jeszcze raz
wysyłam}

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat diety wyskotłuszczowej lansowanej
przez dr Kwaśniewskiego? Słyszałem sporo pozytywnych komentarzy dotyczącej
tej diety, m.in. że:
- można wiele schudnąć, objadając się do syta ;-))
- ciśnienie krwi normuje się (spada)
- cholesterol spada, a skład krwi w normie
- nie trzeba dużo jeść objętościowo
- człowiek jest bardziej odporny na ból fizyczny :o)
- i że to dieta cud ;-)

Wady:
- przestrzeganie proporcji żywieniowej w stosunku 1 : 2,5-3,5 : 0,5
(białko:tłuszcz:węglowodany)
- duże ograniczenie spożywania słodyczy oraz słodkich pokarmów i owoców
- możliwe komplikacje :/

Jest książka do kupienia w merlinie pt: "Czy dr Kwaśniewski ma racje"
kosztuje 12zł, lecz wpierw chciałem zapytać sie na grupie. Może ktoś się z

dietą spotkał. Dziękuje za odpowiedzi i ewentualne linki do stron o tej
tematyce.

1. Data: 2002-02-27 14:17:46

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> napisał w wiadomości
> Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat diety wyskotłuszczowej lansowanej
> przez dr Kwaśniewskiego? Słyszałem sporo pozytywnych komentarzy dotyczącej

Polecam grupe pl.misc.dieta :)
Mysle, ze znajdziesz tam odpwiedzi na nurtujace ciebie pytania.

Valentine

1. Data: 2002-02-27 14:20:29

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> {raz wysłałem tekst, ale sie nie powjawił na liscie

Hm... może to i dobrze... (bez urazy)

Jader

1. Data: 2002-02-27 14:24:18

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.optymalni.com
www.optymalni.pl

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-02-27 14:28:58

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> [...]
> tą
> dietą spotkał. Dziękuje za odpowiedzi i ewentualne linki do stron o tej

proszę nie tutaj. Oprócz tego pan Kwaśniewski nie jest doktorem.
Idź na pl.sci.medycyna albo pl.rec.optymalni, czy jak to się tam nazywa,
ale nie tu.

Waldek

1. Data: 2002-02-27 19:00:34

Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> napisał w
wiadomości news:a5iptp$grg$1@sunflower.man.poznan.pl...

> Polecam grupe pl.misc.dieta :)

Ok, dzieki. ;-)

1. Data: 2002-02-27 19:02:59

Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3C7CED2A.953EBECC@ukbf.fu-berlin.de...
> [ciach]
>
> proszę nie tutaj. Oprócz tego pan Kwaśniewski nie jest doktorem.

Mozesz wyjsnić, dlaczego nie jest doktorem?
Czy jest może profesorem?

K.

1. Data: 2002-02-28 08:11:38

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proszę nie tutaj. Oprócz tego pan Kwaśniewski nie jest doktorem.
> Idź na pl.sci.medycyna albo pl.rec.optymalni, czy jak to się tam nazywa,

na medycynie tez dostanie w pisk...

Jola L-L

1. Data: 2002-02-28 16:10:19

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3C7CED2A.953EBECC@ukbf.fu-berlin.de...
> [ciach]
> Oprócz tego pan Kwaśniewski nie jest doktorem.

Jan Kwaśniewski formalnie nie jest doktorem - nie ma doktoratu, ale jest
lekarzem medycyny, a taka osoba w języku potocznym jest nazywana właśnie
doktor.

1. Data: 2002-02-28 18:29:12

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz wyjsnić, dlaczego nie jest doktorem?
> Czy jest może profesorem?

nie. Nie zrobił doktoratu więc doktorem nie jest.

Waldek

Zbieram linki
Jan-in-de-zak-holendersk i deser
FAQ- slowo niestety krytyki