Kraków vs Warszawa, no może jeszcze Łódź i Katowice

1. Data: 2006-01-07 19:19:42

Temat: Kraków vs Warszawa, no może jeszcze Łódź i Katowice
Od: "Payder" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Staję własnie przed wyborem uczelni medycznej. Jestem z Krakowa, ale nie
słyszę wielu opinii zachwalającym tutejsze Collegium Medicum (co nie znaczy,
że od razu uważam je za złe). Czy możecie powiedzieć mi coś ciekawego na
temat wymienionych w Nagłówku: Krakowa, Warszawy, Łodzi i Katowic(Zabrza).
Interesują mnie nie tylko same studia, ale także dalsze możliwości rozwoju,
praktyk itp.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

2. Data: 2006-01-07 20:02:41

Od: "Krystyna" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temat wymienionych w Nagłówku: Krakowa, Warszawy, Łodzi i Katowic(Zabrza).
> Interesują mnie nie tylko same studia, ale także dalsze możliwości

ja także jestem z Krakowa i akurat studiuję w tutejszym Collegium
Medicum.Nie napisałeś jaki kierunek konkretnie Cię interesuje? Ja jestem na
3 roku fizjoterapii i szczerze mówiąc bardzo sobie ją chwalę.Mam małe
porównanie do innej uczelni ( tematyka nie medyczna) gdzie spędziłam
wcześniej 2
lata.Nauki nie jest mało ale każdy wie na co się decyduje.Jest dosyć dużo
praktyk i sporo kontaktu z pacjentami.W zasadzie wszystkie ćw. odbywają się
w szpitalach i wyglądają podobnie jak wakacyjne praktyki.Pierwszy kontakt z
pacjentem mieliśmy już w 2 semestrze 1 roku.Ogólnie ja polecam akurat mój
kierunek bo o nim mogę się tylko wypowiedzieć.
Jeśli zaś chodzi o medycynę czy ratownictwo medyczne to słyszałam opinię,iż
na Ratownictwie jest zbyt wiele teorii w stosunku do ilości praktyki.O
medycynie nie umiem się wypowiedzieć.

Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru.

Proszę o rad
Jakie masci na swiad w okolicach sluzowki?
pytanie o miesiączkę
hipotermia w czasie operacji
zapalenie krtani u dorosłego?