Kratka trawnikowa - czy ktoś używa

1. Data: 2004-03-28 12:46:45

Temat: Kratka trawnikowa - czy ktoś używa
Od: "Tajson" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie grupowiczów

Przymierzam sie do uporządkowania terenu wokół domu.
Nie chcę wykładać za dużych połaci kostką ale przydało by mi się miejsce do
okazjionalnego parkowania lub manebrowania samochodem.
Natknąłem się na wyrób zwany kratką trawnikową lub też kraktką budowlaną.
Jest to taki plaster miodu z PE-HD, pod który trzeba zrobić podsypkę
zbliżoną do tej co pod kostke, na to sie wsypuje glebę i można zasiać
trawnik.
Podobno taki trawnik jest zabezpeiczony przed rozjężdżaniem i wymywaniem
Czy ktoś użytkuje taki trwanik, jakie ma opinnie na temat przydatności
takiej kratki ?
Jak utzymuje się na nim trawa, szczeólnie trzeci czwarty sezon ?
Czy ta kratka jest widoczczna - szpecąca ?
Może jakieś inne sugestie i rady ?

Pozdrawiam
Tajson

1. Data: 2004-03-29 06:42:07

Temat: Re: Kratka trawnikowa - czy ktoś używa
Od: "Cypek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To totalna sciema. Trawa sie w tym nie utrzyma nawet sezon.
Chyba, ze nigdy na nia autem nie wjedziesz.
jeden ruch kołami i trawa była sobie :-(

--
Maciej (Płock)
0603-246-538

1. Data: 2004-03-29 07:39:40

Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważam ze to jest dobry pomyśl ta kratka wiec gwarantuje ci że nie
pozałujesz może i mam 16 lat ale kilka znajomych ją posiada wiec sie
orientuje.czekam na twoja odp a...@w...pl pozdrawiam. trzymaj sie a i
milego użytkowania.pa

1. Data: 2004-03-29 14:06:51

Od: "Tomek" <t...@r...tl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką kratkę na działce, a w niej trawkę, stawiam na tym samochód i nic
się z nią nie dzieje.Tylko musi się mocno zakorzenić

1. Data: 2004-03-29 17:10:36

Od: "JACooL" <jacool m@lpa webland.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazjionalnego parkowania lub manebrowania samochodem.
> Natknąłem się na wyrób zwany kratką trawnikową lub też kraktką budowlaną.

Witam
Mamy to "cudo" przed garazem. Podjazd jest wylozony plytami, a pomiedzy nimi
zostawilismy pasy z trawka. Niestety po pewnym czasie, mozna sobie wyobrazic
jak wygladal ten nasz "trawnik".
Rozwiazaniem byla wlasnie wspomniana przez Ciebie kratka.
Najlepiej kupic w kolorze zielonym - jest wtedy mniej widoczna od czarnej.
Jak zrobisz dobry podklad i trawka sie ukozeni - bedzie sobie rosla ladnie.
No i nie trzeba jej przycinac za czesto - opony przycinaja ja do wysokosci
kratki ;)
Zima niestety po kratce jezdzi sie, jak po lodowisku ...

Pozdrawiam JACooL

skąd nożyki do golarki elektrycznej
Plamy z tuszu
szafa wnękowa Komandora - ma ktoś?