Kratka wentylacyjna w kuchni

11. Data: 2005-07-30 19:49:51

Temat: Re: Kratka wentylacyjna w kuchni
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2005 16:41:04 +0200, Laris napisał(a):

> Kupilem w bloku mieszkanie i mam maly problem. Z kratki wentylacyjnej z
> kuchni roznosza mi sie nieprzyjemne zapachy. Caly smrod zwiazany z

Napisałeś, że śmierdzi ale nie napisałeś czy
ci powietrze dmucha z kratki zamiast ciągnąć.
U mnie niby cały czas ciągnie, ale też śmierdzi.
Co ciekawe nie w kuchni ale w toalecie :)
Dziwne uczucie wąchać w toalecie czyjeś schabowe..

Pozdrawiam
Miroo

12. Data: 2005-07-31 07:45:46

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl

napisał w wiadomości news:hmaezg9b60yh.dlg@miroo.miroo.miroo.pl...

> [...]
> U mnie niby cały czas ciągnie, ale też śmierdzi.
> Co ciekawe nie w kuchni ale w toalecie :)
> Dziwne uczucie wąchać w toalecie czyjeś schabowe..

Jestem pewien na 90% (reki nie wsadzalem) ze nie dmucha, tylko sam
zapach sie przedostaje. Na poczatku mialem problem ze zlokalizowaniem
tego smrodu. Poczatkowo myslalem, ze tak smierdzi moj okap (na filtry).
Odziedziczylem po poprzednikach i wlasnie go mylem jak zaczelo
smierdziec. Okazalo sie jednak, ze to z kratki.

pozdrawiam
Laris

13. Data: 2005-07-31 07:54:30

Od: "PawcioO" <p...@p...z.oszolomstwem.w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris wrote:

> Kupilem w bloku mieszkanie i mam maly problem. Z kratki wentylacyjnej
> z kuchni roznosza mi sie nieprzyjemne zapachy. Caly smrod zwiazany z
> gotowaniem u sasiada, leci do mnie do mieszkania. Jeszcze gdyby to
> byly przyjemne zapachy :) Ale smierdzi starym tluszczem. Nic
> przyjemnego. Jak ten problem zlikwidowac? Jakies pochlaniacze
> zapachowe w kratce? Sa takie kratki zamykane, ale nie wiem czy to
> rozwiaze moj problem. Zreszta taka kratka powinna byc raczej caly
> czas otwarta. Macie jakies pomysly?

Mala uwaga: kanaly wentylacyjne lączą mieszkania co 3 piętra (z reguły).
Więc to na bank, nie sąsiad pod Tobą tak smrodzi. A jak rozwiązać? Albo
zamontować wiatraczek wydmuchujący do wentylacji zapachy z Twojego
mieszkania,
albo założyć wyciągacz zapachów z kuchenki + rura na kratkę (ale chyba 2/3
moze
byc tylko zajęte).

--
Pozdrawiam, PawcioO

14. Data: 2005-07-31 09:21:10

Od: "Logan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> napisał w wiadomości
> [...]
> Odziedziczylem po poprzednikach i wlasnie go mylem jak zaczelo
> smierdziec. Okazalo sie jednak, ze to z kratki.

proponuje wziasc zapalke lub zapalniczke i sprawdzi czy jest ciag :)

--
FAQ Polskich Grup Binarnych --> www.binaries-faq.prv.pl

Pozdrawiam
Logan

15. Data: 2005-07-31 09:22:14

Od: "Ada" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mala uwaga: kanaly wentylacyjne lączą mieszkania co 3 piętra (z reguły).

a w bloku 3 piętrowym jak?

16. Data: 2005-07-31 09:53:07

Od: "PawcioO" <p...@p...z.oszolomstwem.w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada wrote:

> a w bloku 3 piętrowym jak?

Tego nie wiem. Pewnie parter-2, 1-3.

--
Pozdrawiam, PawcioO

17. Data: 2005-07-31 12:02:49

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PawcioO" <p...@p...z.oszolomstwem.w.pl> napisał w
wiadomości news:dci03t$nn6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mala uwaga: kanaly wentylacyjne lączą mieszkania co 3 piętra (z
reguły).
> Więc to na bank, nie sąsiad pod Tobą tak smrodzi.

A kto? Z piwnicy leci :)? Ja mieszkam na 1 pietrze. Budynek 15 pieter.

> [...]
> mieszkania,
> albo założyć wyciągacz zapachów z kuchenki + rura na kratkę (ale chyba

A wtedy tym wyzej nie bedzie smierdzialo??

Zreszta jak mowie do kratek nie moze byc nic wsadzane. Szkoda ze mnie
nie bylo w domu jak byla kontrola (byl ktos inny). Chetnie zobaczylbym
na czym taka kontrola polega. Niestety wtedy jeszcze nie wiedzialem, ze
mam taki smierdzacy problem.

pozdrawiam
Laris

18. Data: 2005-07-31 12:19:29

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> proponuje wziasc zapalke lub zapalniczke i sprawdzi czy jest ciag :)

Sprawdze :)

pozdrawiam
Laris

19. Data: 2005-07-31 12:26:21

Od: "PawcioO" <p...@p...z.oszolomstwem.w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris wrote:

> A kto? Z piwnicy leci :)? Ja mieszkam na 1 pietrze. Budynek 15 pieter.

No to nie mam pojęcia. U mnie w wieżowcu jest tak jak napisałem.

--
Pozdrawiam, PawcioO

lodówka w klasie A+
Co musi zostawić w domu sprzedający ?