Kredka na ścianie - da się usunąć?

1. Data: 2009-01-13 19:25:14

Temat: Kredka na ścianie - da się usunąć?
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy da się jakoś w miarę bezboleśnie usunąć ślady
kredki ołówkowej ze ściany? Nie jestem pewien co to
za farba ale powierzchnia jest nieco szorstka w dotyku,
farba położona na gładzi. Kredka pomarańczowa, ściana żółta.
Myślałem, żeby może spróbować zetrzeć jakimś pędzelkiem, miękką
szczotką, ale boję się, że się tylko rozmaże.
Córka wyżyła się artystycznie i szukam jakiegoś sposobu
na naprawienie szkody. Pomocy!

Pozdrawiam
Miroo

2. Data: 2009-01-13 19:28:50

Temat: Re: Kredka na ścianie - da się usunąć?
Od: "larysan" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

u nie najlepiej dział cif - biały - kredka schodzi - farba zostaje ( nawet
przy mocnym tarciu ).
L.
Jednego pajaka namalowanego przes\z Starszego zostawiałam - wygląda jak
prawdziwy , he, he ,,,

3. Data: 2009-01-13 19:51:15

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Tue, 13 Jan 2009 20:28:50 +0100, name: larysan:

> u nie najlepiej dział cif - biały - kredka schodzi - farba zostaje ( nawet
> przy mocnym tarciu ).

Pewnie masz farbę zmywalną/szorowalną.
Ta, o której piszę jest chyba z tych nieco "brudzących", więc użycie
choćby wody zostawi prawdopodobnie bardzo wyraźne ślady.

Pozdrawiam
Miroo

4. Data: 2009-01-14 08:38:56

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
a Mikołaj... tfu... *Miroo* też... dzwoni swymi zębami:

> Czy da się jakoś w miarę bezboleśnie usunąć ślady
> kredki ołówkowej ze ściany?

Gumką... tylko przy szorstkiej ścianie to sporo tej gumki pójdzie ;)

> Córka wyżyła się artystycznie i szukam jakiegoś sposobu
na naprawienie szkody.

Się ciesz, że kredką... Moja artystka prócz kredek, długopisów użyła
kiełbaski frankfurterki... tego niczym się nie da zmyć...

Magda *gdaMa*

5. Data: 2009-01-14 08:52:29

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:

> Gumką... tylko przy szorstkiej ścianie to sporo tej gumki pójdzie ;)

Potwierdzam. Gumka działa. U mnie akurat dzieci po ścianach nie rysują,
a na kartkach z bloku rysunkowego :-), ale zdarzyło im się zarysować
ścianę w przedpokoju metalowym zapięciem od plecaka, co wyglądało jakby
ktoś ołówkiem potraktował ścianę. Zaryzykowałam z gumką i ściana czysta.

Anka P.

6. Data: 2009-01-14 11:54:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Się ciesz, że kredką... Moja artystka prócz kredek, długopisów użyła
> kiełbaski frankfurterki... tego niczym się nie da zmyć...

A samej, czy dosmaczonej keczapem czy musztardą?

Qra, jak dobrze mieć dzieci nieutalentowane plastycznie :-)

7. Data: 2009-01-14 12:16:13

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
a Mikołaj... tfu... *Qrczak* też... dzwoni swymi zębami:

> A samej, czy dosmaczonej keczapem czy musztardą?

Na szczeście (dla niej) niedosmaczanej.
Tłuszcz z kiełbaski + ketchup czy musztardę na malowanej 2 tygodnie
wcześniej ścianie mogłby nie przeżyć tatuś, wcześniej mordując małoletną
artystkę...

> Qra, jak dobrze mieć dzieci nieutalentowane plastycznie :-)

Taaaaaa, tylko dlaczego to tak nierówno rozdają - jedni dostają antytalent
plastyczny a drudzy artystę z nieograniczonymi pokładami ekspresji...

Magda *gdaMa* i dwoje artystów...
jedno szkicuje wszystko co w oko wpadnie i na wszystkim co pod ołówek
podlezie, a drugie maluje na podłodze, ścianie, ubraniu... byleby nie na
papierze... papier służy do pocięcia / podarcia na mikroskopijne
kawałeczki...

8. Data: 2009-01-14 12:33:54

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:

> Taaaaaa, tylko dlaczego to tak nierówno rozdają - jedni dostają antytalent
> plastyczny a drudzy artystę z nieograniczonymi pokładami ekspresji...

Chcialabyś antytalent z nieograniczonymi pokładami ekspresji? :)

th

9. Data: 2009-01-14 13:32:19

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 20:25, Miroo <m...@C...LETTERSpl> wrote:
> Witam
> Czy da się jakoś w miarę bezboleśnie usunąć ślady
> kredki ołówkowej ze ściany?

Potwierdzam, że gumką.
A na przyszłość zaopatrz się w kredki zmywalne. Kupiła żona takie
całkowitym przypadkiem wypatrując je w hipermarkecie i teraz
regularnie ów przypadek błogosławimy, zmywalność kredek jest
rewelacyjna.

J. (i maziaje na absolutnie wszystkim, schodzące bez śladu od jednego
pociągnięcia wilgotną szmatą)

10. Data: 2009-01-14 13:34:07

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
a Mikołaj... tfu... *Theli* też... dzwoni swymi zębami:

> Chcialabyś antytalent z nieograniczonymi pokładami ekspresji? :)

O! Kochanie jaki ładny obrazek na ścianie / parkiecie / kafelkach w
łazience. Jaka ładna świnka!???! Nie, to ty mamusiu...

Magda *gdaMa*
Kupię rolkę szarego papieru i obkleję ściany i podłogę w pokoju - niech
tworzy ;)

Re: polskie a niemieckie srodki chemii gosp. (cd. z p.r.w.)
okna PCV i temperatura
Jak usunąć naklejki z okien?
włączanie pieca c.o. - opóźnienie zapłonu
Gazowy w łazience - jak wymienić bimetal?