Kredyt - link - potrzebny

1. Data: 2004-08-13 17:53:17

Temat: Kredyt - link - potrzebny
Od: "Tomasz Michalski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje linka z plikem do przeprowadzenia symulacji spłaty kredytu.
Tzn. sam ustalam oprocentowanie, okres splaty i wysokosc pozyczki.
Jezeli ktos ma taki plik (najlepiej XLS) bardzo prosze o podanie lika do
strony - badz przeslanie mi pliku na maila.

BTW taki plik isnieje pod OFFICE XP,
ale nie jestem pewny czy bedzie działał pod OFFICE 97.

Pozdrawiam.
Tomasz Michalski
t...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-13 18:39:41

Temat: Re: Kredyt - link - potrzebny
Od: "Adam" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Michalski napisał(a) w wiadomości
news:cfivd6$6tn$1@nemesis.news.tpi.pl co następuje:
> Poszukuje linka z plikem do przeprowadzenia symulacji spłaty kredytu.
> Tzn. sam ustalam oprocentowanie, okres splaty i wysokosc pozyczki.
> Jezeli ktos ma taki plik (najlepiej XLS) bardzo prosze o podanie lika do

dla rat malejących sam sobie stwórz - 5 minut roboty

--
Adam
"Nigra et amara - taka jest najlepsza!"

1. Data: 2004-08-13 18:44:03

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.08.2004 19:53, Użytkownik Tomasz Michalski napisał:

> Poszukuje linka z plikem do przeprowadzenia symulacji spłaty kredytu.
> Tzn. sam ustalam oprocentowanie, okres splaty i wysokosc pozyczki.
np. http://www.republika.pl/pawlow18/bin/kredyt.xls - niezbyt
rozbudowany ale może stanowić wyjście do własnej "twórczości".

[...]

> BTW taki plik isnieje pod OFFICE XP,
> ale nie jestem pewny czy bedzie działał pod OFFICE 97.

Format zapisu plików Excela jest niezmieniony - pod Office 97 powinien
działać.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-08-13 18:48:09

Od: "Adam" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a) w wiadomości news:cfj1s6$ks7$1@atlantis.news.tpi.pl co
następuje:
> Tomasz Michalski napisał(a) w wiadomości
> news:cfivd6$6tn$1@nemesis.news.tpi.pl co następuje:
> dla rat malejących sam sobie stwórz - 5 minut roboty

mam coś takiego - przypomniałem sobie ale to ma ponad 5 MB

1. Data: 2004-08-13 18:51:15

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.08.2004 20:39, Użytkownik Adam napisał:

> dla rat malejących sam sobie stwórz - 5 minut roboty

Dla rat równych - może z dziesięć -> użyj funkcji PMT, pamiętaj, że
stopa procentowa musi być na okres czyli np. 19%/12 jeśli raty miesięczne.

Dodam, że plik, który wskazałem w innym poście znalazłem na bocznicy ;-)
-> http://ag.bocznica.org ;-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

Pranie na sucho?
sprzęt agd - co sądzicie o...
Płyty g/k