Krem na szyję - jaki?

11. Data: 2006-03-24 13:21:36

Temat: Re: Krem na szyję - jaki?
Od: "Mme Kitzmoor" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek <a...@s...site.krakow.pl> napisał(a):

> Ja kupiłam po ciąży- żeby sobie "naprawić" zniszczenia (przyszło masy,
> rozstępów i takich tam, a w ciąży nie wolno go stosować). Paskudny. Nie
> kupiłabym więcej :(

Prawdę powiedziawszy, to jak go kupiłam, by tak ogólnie poprawić kształt, to
do podobnych wniosków doszłam.

> No i powiem szczerze, nie spotkałam takiego, który by był rzeczywiście mocno
> napinający, wygładzający i ujędrniający.

:) Co ma wisieć nie utonie.

Pozdrawiam
Iff

12. Data: 2006-03-24 13:24:50

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e00rp0$9vq$1@inews.gazeta.pl...
> Prawdę powiedziawszy, to jak go kupiłam, by tak ogólnie poprawić kształt,
> do podobnych wniosków doszłam.

Dobrą ocenę (najwyższą) ma Dior Bikini Top w spray'u. Na truskawie za 40$, w
takiej samej cenie jak ten Bust Up. I coś mi się zdaje, że się skuszę, tylko
przyjdzie nowe "kieszonkowe" (tak tak, muszę sobie wydzielać, bo inaczej
mogłabym miesięcznie całą pensję przepuścić :) )

Agata

13. Data: 2006-03-25 08:54:36

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 22 marca 2006 22:43 użytkownik
Lia, sącząc kawkę, wyklepał:

> Jakich kremów używacie do pielęgnacji szyji?

Tego samego co do twarzy. A jeśli to twarzy mam matujący, to zawsze gdzieś
tam się majta jakiś zwyczajny, nawilżający. A zatem od czasu do czasu moja
szyja dostaje krem przeciwzmarszczkowy, nawilżający, odżywczy lub jakiś
inny.
Jedno wydaje mi się ważne - systematyczność. O szyi pamiętam _zawsze_.
Codziennie. Kiedyś usłyszałam, że po szyi poznaje się prawdziwy wiek
kobiety. I to chyba prawda :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

14. Data: 2006-03-25 13:32:36

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Kiedyś usłyszałam, że po szyi poznaje się prawdziwy wiek
> kobiety. I to chyba prawda :)

Raczej po rękach IMHO.
Iwona

15. Data: 2006-03-25 14:48:09

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 25 marca 2006 14:32 użytkownik
Marchewka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Raczej po rękach IMHO.

Pójdę na kompromis: po tym i po tym. Przyjrzyj się różnym vipom po
operacjach plastycznych. Na twarzy piękny lifting a szyja w kontraście z
resztą. Bo na szyi liftingu nie zrobisz, przynajmniej ja, lajkonik, o tym
nie słyszałam. A ręce - zgadzam się, bardzo dobry miernik czasu :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

16. Data: 2006-03-26 14:42:23

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał/a w

> No i jesli nie chce Ci sie codziennie - to jak, rano i wieczorem
> przy kremowaniu w ogole pomijasz szyję?

Ja pomijam. Bo i po co? Póki nie paćkam szyi, wszystko jest ok.
Nałożenie kremu powoduje pojawienie się różnych niefajnych
niespodzianek.
A toników nie używam w ogóle. No, może czasem, jak już kupię.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową. radyczn
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

17. Data: 2006-03-26 15:06:46

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-26 16:42:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Zofia Rakowska* skreślił te oto słowa:

> Ja pomijam. Bo i po co?

No z takich powód z jakich się paćka twarz.
Tak ogolnie.

> Póki nie paćkam szyi, wszystko jest ok.

Oby było jak najdłużej.
Ja przez kilka dni nie paćkałam szyi i twarzy, bo siłe miałam co najwyzej
na umycie się... i to sie odbiło w sposób widoczny.

> Nałożenie kremu powoduje pojawienie się różnych niefajnych
> niespodzianek.

To mniejiwecej tak samo jak ze źle dobranym kremem do twarzy. Ale czy to
powód, zeby w ogole zrezygnowac z kremów?

Ja już sobie nie wyobrażam życia bez kremowania szyji. Czy to zwykłym
kremem, czy specjalnym, czy balsamem do ciała.

Choć z drugiej strony - jak przez kilka dni nie używałam kremu do rąk, to
ok. 3 dnia w ogóle przestałam odczuwać suchośc, sciąganie i potrzebe
kremowania... Daje to do myślenia.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

18. Data: 2006-03-26 19:58:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Ja już sobie nie wyobrażam życia bez kremowania szyji.

Myślałam, że to literówka, więc długo siedziałam cicho. Szy_i_.

Pozdr.
Ewa

19. Data: 2006-03-26 20:06:24

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-26 21:58:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

> Myślałam, że to literówka, więc długo siedziałam cicho. Szy_i_.

Przepraszam.

20. Data: 2006-03-26 20:12:22

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Mar 2006 14:02:46 +0100, Aga Michalak napisał(a):

> [...]

Mnie się jeszcze ręka z na dekold zsuwa automatycznie.
I chyba wiem, dlaczego te mazidła tak szybko mi 'wychodzą'.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

Szukam opinii ->WHITELIGHT - bezpieczne wybielanie zębów
Pudrowe dylematy...
kremy wyszczyplająco-ujędrni ające
Szampon koloryzujący, nie zostawiający odrostów
pianka do włosów