Krem pod oczy - 35+

21. Data: 2007-02-08 20:32:34

Temat: Re: Krem pod oczy - 35+
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:eqfe6c$hqo$1@news.onet.pl...

> A tak w ogóle, "dziecino", co robisz w dyskusji na temat kremów dla
> dojrzałych kobiet? ;-)

To znaczy myślisz ze jeszcze nie umie dobrze ciągnąc? Spoko, 16stki juz sa
niezłymi mistrzyniami.

--
przytule i obrzygam# 5793410

http://sukinkot.blox.pl

22. Data: 2007-02-08 21:04:58

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sukin.Kot napisał:
> Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Possiesz? Lubie takie dojrzałe spermopijki.

Jasne, że bym possała, ale z Twoich tekstów wynika, że Ty to taka krowa,
co dużo ryczy, a mało mleka daje i Twój malutki pewnie zapodziałby się
między zębami. A jak już w temacie krowy jesteśmy, to wytrzyj sobie
mleko spod nosa, dzieciaku.

23. Data: 2007-02-08 21:12:25

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co dużo ryczy, a mało mleka daje i Twój malutki pewnie zapodziałby się
> między zębami. A jak już w temacie krowy jesteśmy, to wytrzyj sobie mleko

Ale mnie podjarałaś. Własnie konia zwaliłem. Thanks

24. Data: 2007-02-08 21:28:39

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sukin.Kot napisał:
> Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale mnie podjarałaś. Własnie konia zwaliłem. Thanks

W Twoim przypadku użycie słowa "koń"to chyba zbyt duże nadużycie,
dzieciaku...

25. Data: 2007-02-09 12:57:48

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a napisał(a):
> filtry zawieraja podklady, korektory i co tam jeszcze sie naklada
> na buzie wiec nie muszisz koniecznie uzywac specjalnie wydzielonego
> do tego celu preparatu.

chyba, że wolisz porządne filtry, to wtedy raczej nie te w kolorówce.

26. Data: 2007-02-09 17:55:22

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 08 Feb 2007 22:28:39 +0100, Ela napisał(a):

> W Twoim przypadku użycie słowa "koń"to chyba zbyt duże nadużycie,
> dzieciaku...

To nie byl moj post... ktos po raz kolejny sie pode mnie podszywa.

Ja bym nie chcial zeby takie scierwo jak ty mi ssalo moja urocza palke.

27. Data: 2007-02-09 18:28:12

Od: "Angela" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sukin.Kot" <n...@C...com> napisał w wiadomości

> To nie byl moj post... ktos po raz kolejny sie pode mnie podszywa.
>
> Ja bym nie chcial zeby takie scierwo jak ty mi ssalo moja urocza palke.

Dzieciaku......... wątpie czy twoja "pałka" jest widzialna ludzkim okiem.

--
Martunia Angela buziaki...
gg:5848284

28. Data: 2007-02-09 20:24:01

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Angela napisał:
> Użytkownik "Sukin.Kot" <n...@C...com> napisał w wiadomości

> Dzieciaku......... wątpie czy twoja "pałka" jest widzialna ludzkim okiem.

> [...]
Dobre...:-)
Ela

29. Data: 2007-02-09 20:27:18

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Angela napisał:
> Użytkownik "Sukin.Kot" <n...@C...com> napisał w wiadomości

> Dzieciaku......... wątpie czy twoja "pałka" jest widzialna ludzkim okiem.

> [...]

I jeszcze jedno, Angela. Odnoszę wrażenie,że nie powinnyśmy rozmawiać z
dzieciakiem na takie tematy, bo to może podlegać pod szerzenie
pornografii wśród nieletnich....A poza tym możemy doprowadzić do
szerzenie przemocy w rodzinie, bo jak się jego rodzice dowiedzą....Kto
wie, jak zareagują...
Pozdrawiam
Ela

30. Data: 2007-02-10 11:44:22

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Feb 2007 19:28:12 +0100, Angela napisał(a):

> Dzieciaku......... wątpie czy twoja "pałka" jest widzialna ludzkim okiem.

No tak... pojechalas mi. Teraz tylko podpowiedz jak najlepiej sie zajebac.
Mlotkiem jebnac w beret czy tradycyjnie - jak cala twoja rodzina na
sznurku?

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

Gabinet odnowy - SPA
Intimissimi
krwawiące dziąsła
Olejek z drzewa herbacianego
Bokserki Everlast! idealny prezent na Walentynki!