Krem pod oczy - 35+

51. Data: 2007-02-13 08:08:43

Temat: Re: Krem pod oczy - 35+
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eqrpbh$s03$1@news.onet.pl>
Ela <e...@w...pl> pisze:

> Na stronie podanej przez Bumbę jest cennik zabiegów i usług.

Faktycznie, choć w życiu nie przyszłoby mi do głowy szukać go w zakładce
KONTAKT ;-)

--
Nixe

52. Data: 2007-02-13 08:40:57

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...pl> napisał(a):

> No to mi od kilka dni już mniej, niż więcej brakuje ;-)

36? Iiii to smarkata jestes ;)

53. Data: 2007-02-13 08:44:47

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...pl> napisał(a):

> Drogi jest?

Cany sa podane,a le w skrocie mowiac zrobienie standardowych, nie jakichs
mocno wyzlobionych, bruzd nosowo-wargowych, okolice oczu plus, jak ktos ma
bruzdy miedzy brwiami ca 1700 zlociszy.

54. Data: 2007-02-13 09:06:54

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a):

> To oczywiście zależy, ale jakie składniki aktywne mogą się znajdować w
kremie
> za kilkanaście złotych (co oznacza, że koszt jego produkcji to pewnie 4-5
zł)?

zapewniam Cie, ze w kremie za kilkaset zl w cenie zawarta jest przede
wszystkim obciazenie celno-podatkowe i good value firmy. Gdyby tak nie bylo,
nie byloby tez i tej grupy: kazda kupowalaby drogą : "im drozsze tym
lepsze", a nie zawsze tak jest.

h.

55. Data: 2007-02-13 12:50:07

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eqrtpu$1te$1@inews.gazeta.pl>
Bumba Bumbinska <a...@g...pl> pisze:

> Cany sa podane,a le w skrocie mowiac zrobienie standardowych, nie
> jakichs mocno wyzlobionych, bruzd nosowo-wargowych, okolice oczu
> plus, jak ktos ma bruzdy miedzy brwiami ca 1700 zlociszy.

A efekt jak długo się utrzymuje?

--
Nixe

56. Data: 2007-02-13 15:02:30

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bumba Bumbinska napisał:

> Cany sa podane,a le w skrocie mowiac zrobienie standardowych, nie jakichs
> mocno wyzlobionych, bruzd nosowo-wargowych, okolice oczu plus, jak ktos ma
> bruzdy miedzy brwiami ca 1700 zlociszy.

I tak szczerze - boli strasznie, tylko trochę, czy ledwo zauważalnie? Bo
- oprócz pieniędzy - to dla mnie duży minus tych zabiegów....
Ela

57. Data: 2007-02-18 14:59:13

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bumba Bumbinska napisał(a):

> najlepsze sa srodki naturalne. Czytalam gdzies, ze bardzo piekna polska
> arystokratka w wieku 70 lat miala cere 25 latki. Stosowala podobno oklady z
> mlodej cieleciny, a szyje owijala platami miesa i tak spala. Wiadomo, ze
> mieso zawiera kolagen, szczegolnie mlode wolowe, ale nie wyobrazam sobie :))

Tez czytałam, ale nie wiadomo czy ja to zimno nie zakonserwowało
przypadkiem;-)W pokoju panowała zimninca, a i mięso najcieplejsze nie było

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

Gabinet odnowy - SPA
Intimissimi
krwawiące dziąsła
Olejek z drzewa herbacianego
Bokserki Everlast! idealny prezent na Walentynki!