Krem pod oczy - 35+

41. Data: 2007-02-12 17:08:50

Temat: Re: Krem pod oczy - 35+
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eqpqlq$7dr$1@inews.gazeta.pl>
Bumba Bumbinska <a...@g...pl> pisze:

> Im wczesniej tym lepiej. Rest. nie tylko wypelnia, ale tez nawilza od
> srodka pielegnujac skore. Ale to juz Twoja decyzja, zebys nie
> pomyslala, ze jestem przedstawicielem producenta :))

Ale sama stosowałaś? Zadowolona jesteś?
I jeszcze powiedz, ile masz lat ;-)

--
Nixe

42. Data: 2007-02-12 17:21:58

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...pl> napisał(a):

> Ale sama stosowałaś? Zadowolona jesteś?
> I jeszcze powiedz, ile masz lat ;-)

Jasne. Od paru lat.
Domysl sie :) Kobiet o wiek sie nie pyta ;)

43. Data: 2007-02-12 17:24:23

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eqq7nm$9l$1@inews.gazeta.pl>
Bumba Bumbinska <a...@g...pl> pisze:

> Jasne. Od paru lat.

W Trójmieście czy W-wie?
Jeśli to pierwsze, to czy możesz polecić gabinet
(bo chyba sama się nie nastrzykujesz? ;-)

> Domysl sie :) Kobiet o wiek sie nie pyta ;)

Domyśl się, akurat.
Nie mam pojęcia, ale pewnie jesteś w wieku podobnym do mnie ;-)

--
Nixe

44. Data: 2007-02-12 18:15:49

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...pl> napisał(a):
> W Trójmieście czy W-wie?
> Jeśli to pierwsze, to czy możesz polecić gabinet
> (bo chyba sama się nie nastrzykujesz? ;-)

ProszęCię. Przyjmuje takze w Gdyni ;) Przystojny, profesjonalny, z zasadami.
To nie typ lekarza, chcacego zarobic za wszelka cene.
http://www.drmed.pl/006DrMed.Kontakt.htm

> Domyśl się, akurat.
> Nie mam pojęcia, ale pewnie jesteś w wieku podobnym do mnie ;-)

W porywach okolo 40 hihi

45. Data: 2007-02-12 18:34:51

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> A nie lepiej tak od srodka? Nasz wyglad chyba tez oprocz genow w duzej
> mierze zalezy od tego jak sie odzywiamy. Co do przykladu powyzej nie
> wyobrazam sobie okladow z miesa fuuuj.

To prawda. Moj ojciec wypija dziennie 4-5 l wody! Jak mowi, chce mu sie tyle
pic. Robil badania, na cale szczescie cukrzyce wykluczono. Wyglada znacznie
mlodziej od mamy, a jest 4 lata starszy. Ja probowalam w siebie wmusic
dziennie te 3l i nie dawalam rady. Mialam odruchy wymiotne i bez przerwy
latalam do toalety. Maseczki naturalne tez sa lepsze i tansze niz maski
nafaszerowane chemia. ALE JA NIE LUBIE, JAK LEZE I SPLYWAJA ZE MNIE KAWALKI
(ups, capslock mi sie wlaczyl) truskawek czy awokado. Mam babciny przepis na
kompres odmladzajacy szyje, a zabieram sie do niego jak do jeza...

> Wole juz wydatki na kremiki i kiedys postarzec sie z godnoscia.

A ile masz lat ;)?

46. Data: 2007-02-12 19:04:12

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:eqqc0b$gem$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> latalam do toalety. >> Wole juz wydatki na kremiki i kiedys postarzec sie

Ee a ja myslalam, ze duzo pije. Ja pije tak 1,5 wody, z 0,5 sokow, 2 kawy,
herbate, to daje niecale 3l mniej wiecej, bo wiadomo roznie to czasem bywa.
A i czasem jeszcze piwo na wieczor.

> A ile masz lat ;)?

niedlugo 29 stuknie;)

--
pozdr,
ewka

47. Data: 2007-02-12 20:45:47

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eqqasl$c84$1@inews.gazeta.pl>
Bumba Bumbinska <a...@g...pl> pisze:

> ProszęCię. Przyjmuje takze w Gdyni ;) Przystojny, profesjonalny, z
> zasadami. To nie typ lekarza, chcacego zarobic za wszelka cene.

Drogi jest?

> W porywach okolo 40 hihi

No to mi od kilka dni już mniej, niż więcej brakuje ;-)

--
Nixe

48. Data: 2007-02-13 06:09:55

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Feb 2007 21:45:47 +0100, Nixe napisał(a):

> No to mi od kilka dni już mniej, niż więcej brakuje ;-)

Phi, Tobie?? To co ja mam powiedzieć ;-) 30 dni mi zostało
--
Elżbieta

49. Data: 2007-02-13 06:11:10

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

50. Data: 2007-02-13 07:28:56

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:eqqasl$c84$1@inews.gazeta.pl>

> Drogi jest?

Na stronie podanej przez Bumbę jest cennik zabiegów i usług.
Ela

Gabinet odnowy - SPA
Intimissimi
krwawiące dziąsła
Olejek z drzewa herbacianego
Bokserki Everlast! idealny prezent na Walentynki!