Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Vichy

1. Data: 2003-03-27 13:28:48

Temat: Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Vichy
Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dzisiaj w Aptece Pani nie wydala mi probek kremu przeciwzmarszczkowego pod
oczy Vichy, gdyz powiedziala, ze jest on zdecydowanie za mocny dla mojej
skory. Mam 30 lat i duze zmarszki mimiczne wokol oczu. Taki juz mam ksztalt
oka, a poza tym mam bardzo sucha skore i niestety (patrzac na moja mame)
genetyczna sklonnosc do zmarszczek. Uzywalam juz kremu Termal pod oczy i
musze przyznac, ze swietnie likwidowal wszelkie obrzeki po nieprzespanej
nocy, lecz niestety nie dzialal przeciwzmarszczkowo.
Stad moje pytanie. Czy jest tu ktos na grupie o przyblizonym wieku, kto
uzywa tego kremu przeciwzmarszczkowego. Ja uwazam, ze lepiej zapobiegac niz
potem walczyc z ogromnymi zmarszczkami. Jezeli ten krem wygladza skore to
chyba o to wlasnie chodzi, aby tych zmarszczek nie bylo widac. Nie bardzo
rozumiem. Czy moge zaszkodzic swojej skorze uzywajac wczesniej takich
kosmetykow. Uzywam tez kremu nawilzajacego pod oczy firmy Avon i choc on
bardzo dobrze nawilza to jednak zmarszki dalej mam. A moze ktos poleci mi
krem pod oczy rownie dobry jak vichy i o podobnej cenie.

Pozdrawiam
Gosia
G...@m...info

1. Data: 2003-03-27 13:54:58

Temat: Re: Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Vichy
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> [...]
> oczy Vichy, gdyz powiedziala, ze jest on zdecydowanie za mocny dla mojej

liftactiv? jestem mlodsza od ciebie, a uzywalam. kremy
przeciwzmarszczkowe maja zapobiegac tworzeniu sie zmarszczek, a
istniejacych nie wygladza - moglas to powiedziec pani z apteki. moim
zdaniem, spokojnie mozesz tego kremu uzywac. przejdz sie do innej apteki
i popros o probki. albo daj mi adres na priva - mam jeszcze pare probek
tego kremu, podesle ci. tylko zaznaczam - na dzien on sie zdecydowanie
nie nadaje, moim zdaniem. po pierwsze, ma kolor brzoskwiniowy, po
drugie, tlusty jest jak maslo. nawet, jesli ktos sie nie maluje na
codzien, bedzie odczuwac dyskomfort, bo krem wchlania sie dlugo.

nawiasem mowiac, co to znaczy, "nie wydala"? a co to pania z apteki
obchodzi, czy dla ciebie dobre, czy niedobre? moze mamie niesiesz? jak
babcie kocham, w tym kraju caly system probek jest postawiony na glowie.
albo nie daja, bo nie maja, albo maja i nie daja z jakichs absurdalnych
powodow. zeby to jeszcze byla sensowna porada, to rozumiem. ale taka???

xx. ktora napisalaby o tym do dystrybutora Vichy, z dokladnym
wskazaniem, gdzie taka ksztalcona pani pracuje

1. Data: 2003-03-27 14:40:44

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo dobrze nawilza to jednak zmarszki dalej mam. A moze ktos poleci mi
> krem pod oczy rownie dobry jak vichy i o podobnej cenie.

Czesc ja jestem od Ciebie starsza o 3 lata, a LiftActive uzywam od okolo 6 lat.
Uwazam ze jest barzo dobry, z tym ze ja nie mam duzego problemu ze zmarszczkami
( rodzinne), ale mimo to mam glebokie przeswiadczenie ze ten wlasnie krem
znacznie uelastycznia i naprawde przeciwdziala zmarszczkom. Uzywam tez kremu
Eris z folacyna i tez mi sie podoba.
L.

1. Data: 2003-03-27 16:59:14

Temat: Odp: Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Vichy
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

żytkownik anek <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...

> [...]
taka???

> xx. ktora napisalaby o tym do dystrybutora Vichy, z dokladnym
> wskazaniem, gdzie taka ksztalcona pani pracuje

Rzadko mi sie zdarza robic cos takiego, ale faktycznie pani z pateki
zasluzyla.
Moze nawet nie na najezdzanie na nia, tylko opisanie sytuacji i
zapytanie, zcy to bylo sluszne podejscie :-)

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-27 21:38:57

Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja sie ucieszylam, ze wreszcie trafie na krem, ktory nie wchlania sie
calkowicie. Wlasnie takiego kremu szukalam. Mam tak sucha skore, ze po
posmarowaniu sie jakims nawilzajacym, dobrze wchlaniajacym moja skora znow
jest napieta, wiec lubie, gdy mam na niej troche tluszczu. Tylko ten kolor,
moze krem mial sluzyc od razu za korektor.
Pani z Apteki dobrze mnie zna z widzenia i zawsze byla bardzo mila. Napewno
chciala dobrze. Wiesz, ja ogladajac rozne reklamy o tym kremie tez mialam
przeswiadczenie, ze to krem dla osob z bardzo dojrzala skora. Mi bylo
zwyczajnie niezrecznie tak sie prosic o te probki, bo wlasciwie niebardzo
rozumiem dlaczego mi ich nie wydala. Jednak Tobie nie bede robila klopotu.
Teraz tych Aptek jest tyle ile grzybow po deszczu. Sadze, ze w innej Aptece
otrzymam je bez problemu, albo sie nie przyznam, ze to dla mnie i koniec.

Napisz jeszcze jak ten krem odbierasz. Czy naprawde jest taki swietny w
dzialaniu, czy widzisz poprawe po jego zastosowaniu. Ja wiem, ze cudow nie
ma, ale moze chociaz troszeczke sie odmlodze.

Pozdrawiam,
Gosia

1. Data: 2003-03-27 21:43:50

Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po tych Waszych postach na pewno zdobende probki, gdyz czuje, ze to wlasnie
krem odpowiedni dla mnie. Jak mi rzeczywiscie podpasuje to go na pewno
kupie.
Czy Ty rowniez uzywasz go tylko na noc, czy Tobie ten kolor i konsystencja
nie przeszkadza?
Mam jeszcze jedno pytanie. Po niektorych nawet tych drogich kremach lzawia
mi oczy. Czy Ty lub Twoje przedmowczynie mialyscie podobny problem z innymi
kremami. Wlasciwie to chcialam sie spytac o to czy wam ten krem nie
podraznia oczu?

Pozdrawiam,
Gosia

1. Data: 2003-03-27 21:52:43

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> [...]
> jest napieta, wiec lubie, gdy mam na niej troche tluszczu. Tylko ten kolor,
> moze krem mial sluzyc od razu za korektor.

nie wiem. malo kto ma taki kolor skory;) ale na noc byl raczej ok. tyle
tylko, ze mam lepszy dla mnie krem (AG clinique) i ten poszedl w odstawke.

> Pani z Apteki dobrze mnie zna z widzenia i zawsze byla bardzo mila. Napewno
> chciala dobrze. Wiesz, ja ogladajac rozne reklamy o tym kremie tez mialam
> przeswiadczenie, ze to krem dla osob z bardzo dojrzala skora.

no tak - panuje przekonanie, ze kremy naciagajace skore, kremy z
retinolem i innymi tego typu skladnikami sa dla "cer dojrzalych". ale
skora skorze nierowna - a poza tym, jak pisalam - ja chce zapobiec
pojawieniu sie zmarch, bo jak sie pojawia, to tylko w gabinecie
lekarskim mi cos na to poradza.

> Teraz tych Aptek jest tyle ile grzybow po deszczu. Sadze, ze w innej Aptece
> otrzymam je bez problemu, albo sie nie przyznam, ze to dla mnie i koniec.

no wiec wlasnie. jakby co - pisz na priv, nie bylby to zaden problem.

> Napisz jeszcze jak ten krem odbierasz. Czy naprawde jest taki swietny w
> dzialaniu, czy widzisz poprawe po jego zastosowaniu. Ja wiem, ze cudow nie
> ma, ale moze chociaz troszeczke sie odmlodze.

na pewno ladnie wygladzal skore, natluszczal ja. czyli robil to, o co
Tobie chodzi. nie pomogl mi jednak na podkrazone oczy (ze zmeczenia, nie
z natury, na nature cudow nie ma). a to bylo moje glowne "zlecenie" dla
tego kremu, wiec go odstawilam.

xx.

1. Data: 2003-03-27 21:53:30

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> Wlasciwie to chcialam sie spytac o to czy wam ten krem nie
> podraznia oczu?

nie, jesli uzywam go na noc. w dzien chyba bardziej tre oczy, chociaz
zupelnie tego nie rejestruje.

xx.

1. Data: 2003-03-28 09:45:42

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi oczy. Czy Ty lub Twoje przedmowczynie mialyscie podobny problem z innymi
> kremami. Wlasciwie to chcialam sie spytac o to czy wam ten krem nie

Ja uzywam go glownie na noc, ale jak chcialam radykalnie zmniejszyc cienie pod
oczami-to przez pewien czas rowniez w dzien.
Mnie on nie uczula, ale tak na dobra sprawe to mnie nic nie uczula. Nie jestem
wiec osoba wlasciwa do wypowiadania sie w tej kwestii.
pozdrawiam L.

1. Data: 2003-03-28 12:39:19

Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem. malo kto ma taki kolor skory;) ale na noc byl raczej ok. tyle
> tylko, ze mam lepszy dla mnie krem (AG clinique) i ten poszedl w odstawke.

Napisz cos o tym swoim kremie, zanim zakupie Vichy. W czym jest lepszy
wedlug Ciebie i jaka jest jego cena.

pozdrawiam,
Gosia

tajemnica bycia szczupłym ukryta jest we...
brzuszek
Makijaż permanentny - gdzie we Wrocławiu?
ratunku! skóra twarzy mnie swędzi....
termin waznosci odzywki do wlosow (ROSSMANN)