Krem uniwersalny?

1. Data: 2006-01-16 12:35:19

Temat: Krem uniwersalny?
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na allegro ktoś sprzedaje krem na rozstępy.
Czy to jest faktycznie skuteczne?

NOWOŚĆ!!!!Rewelacyjne właściwości Chlorelli zastosowane w kosmetyce!!!
KREM REGENERACYJNY z zawartością CGF
(Chlorella Czynnik Wzrostu)o zapachu brzozowym
NOWOŚĆ!!!!Rewelacyjne właściwości Chlorelli zastosowane w kosmetyce!!!

KREM REGENERACYJNY z zawartością CGF

(Chlorella Czynnik Wzrostu)o zapachu brzozowym

Objętość: 50ml

Intensywnie pielęgnuje (skórę podrażnioną, po opalaniu się, rozstępy u
kobiet w ciąży, popękaną skórę rąk), regeneruje (otarcia naskórka,
oparzenia, drobne rany cięte, opryszczkę) i koi cerę sprawiającą problemy
(trądzik, łuszczyca, egzema atopowa).Kremu nie można stosować na otwarte
rany.

Krem ma delikatnie brzozowy zapach,nie zawiera barwników.
Skład: aqua,paraffinum liquidum,,br>
cococaprylate/caprate,glycerin,diisostearoyl pologlyceryl-3
diisostearate,butyrospermum parkii,chlorella
fermentationextract,panthenol,tocopherol,tocopheryl
acetate,magnesiumsulfate,hydrogenated castor oil,beeswax
acid,magnesiumstearate,methylparaben,benzylalcohol,m
ethylchlorisothiazolinone,methylisothiazolinone,parf
um

Chlorella zawiera wszystkie potrzebne dla organizmu składniki odżywcze. Ma
wyjątkową gamę komponentów: niezbędne aminokwasy, nasycone i nienasycone
kwasy tłuszczowe, liczne cenne witaminy, minerały i pierwiastki śladowe.
Zawiera więcej witaminy B12 niż wątroba wołowa. Pod względem zawartości
chlorofilu żadna roślina zielona nie może się równać z chlorellą.

W tym mikroskopijnym organizmie zamknięta jest niezwykła energia
biologiczna.
Chlorella Cosmetics to preparaty kosmetyczne, których skutecznym składnikiem
jest CGF (Chlorella Czynnik Wzrostu) ekstrakt ze słodkowodnej rzęsy
Chlorella Pyrenoidosa. Ta szmaragdowozielona jednokomórkowa rzęsa, która
swoim kształtem i wielkością przypomina krwinkę czerwoną, w sprzyjających
warunkach rozmnaża się z nieprawdopodobną prędkością: swoją objętość w ciągu
20 - 24 godzin zwiększa 4-krotnie!
Właśnie ta zdolność, która została odizolowana jako element nazwany CGF,
odpowiada za istotne regeneracyjne działanie Chlorelli na komórki ciała bez
niepożądanych skutków ubocznych.
Preparaty Chlorella Cosmetics nie zawierają barwników - tworzy je
zrównoważona kombinacja aminokwasów, skadników mineralnych i witamin oraz
innych substancji mineralnych.
Krem dostępny również w wersji nieperfumowanej.

--
Kaja

2. Data: 2006-01-16 12:55:47

Temat: Re: Krem uniwersalny?
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):
> Na allegro ktoś sprzedaje krem na rozstępy.
> Czy to jest faktycznie skuteczne?

Nie da sie zlikwidować rozstępów żadnym kremem. To są pęknięcia skóry,
siłą rzeczy - od samego kremu nowa skóra się nie "zrobi". Mogą stać się
mniej widoczne, wyblaknąć, ale nie znikną.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-01-16 19:25:35

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 Jan 2006 13:55:47 +0100, *scream* <news:dqg504$9ht$2@news.onet.pl>
napisał(a):

> Nie da sie zlikwidować rozstępów żadnym kremem. To są pęknięcia skóry,
> siłą rzeczy - od samego kremu nowa skóra się nie "zrobi". Mogą stać się
> mniej widoczne, wyblaknąć, ale nie znikną.

Też myślałam, że ten krem to lipa i szkoda na to wydawać pieniądze.

--
Kaja

Poszukuje Dolarganu.
Leki z zagranicy
Zapytanie niezupełnie stomatologiczne ;)
Nałóg i biorezonans
Mój ojciec jest po dwóch wylewach zmiany w tk pomocy PILNE