żółte zęby ...

1. Data: 2006-01-16 13:04:13

Temat: żółte zęby ...
Od: "Maria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam...
od około 4 lat myłam zęby pastą zieloną elmex, zęby były białe i ładne
do mycia używałam twardej szczotki i do oczyszczania nitkę dentystyczną
jakieś 5 miesięcy temu jak byłam u dentysty na kontroli
denstyska zaleciła mi mycie zębów pastą meridol
bo dziąsła miałam podrażnione i szyjki zębów odkryte...
tak więc zmieniłam szczotkę na miękką i stosuję ten meridol
zęby myję tak jak zwykle, i tak często jak przy elmexie
ale od jakiegoś czasu zauważyłam, że moje zęby są żółte a wręcz brązowawe
co na to można poradzić ? wrócić do elmexu ?
jakimi pastami myjecie zęby ?
pozdr.

2. Data: 2006-01-16 14:20:04

Temat: Re: żółte zęby ...
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Jan 2006 14:04:13 +0100, Maria wrote:

> [...]
> ale od jakiegoś czasu zauważyłam, że moje zęby są żółte a wręcz brązowawe
> co na to można poradzić ? wrócić do elmexu ?

Sensodyne Gentle Whitening. Elmex ci szkliwo scieral jak papier scierny
stad wybielenie, natomiast odkrywa i podraznia. jesli masz sklonnosci to
niestety, lepiej miec nieco mniej biale. poszukaj rozwiazania w
ograniczeniu kawy/herbaty/papierosow?

nie jestem dentysta, ale sama mam od paru lat dosc wrazliwe dziasla i bez
Sensodyne wytrzymuje jakies 2 tygodnie.

moze sprobuj uzywac elmexu raz na tydzien?

--
Boska
Garfield: Rats! I just finished a 14-day diet, and all I lost was 2 weeks

3. Data: 2006-01-16 14:25:54

Od: "Marcin K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria napisał(a):
> [...]
> ale od jakiegoś czasu zauważyłam, że moje zęby są żółte a wręcz brązowawe
> co na to można poradzić ? wrócić do elmexu ?

ja zielonym elmexem,(przeciez jest on wlasnie na odsloniete szyjnki
zebowe)+mięciutka szkotunia ;),sama pasta chyba nie pomoze,wazne jest
tez zdrowe odzywianie i jedzenie witamin...

4. Data: 2006-01-16 14:34:00

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska napisał(a):

> [...]
> Sensodyne wytrzymuje jakies 2 tygodnie.
>
> moze sprobuj uzywac elmexu raz na tydzien?

ciekawe co piszesz...

ja od dzieciństwa miałam wrażliwe dziąsła... dopóki nie odkryłam
zielonego elmexu...

ostatnio stwierdziłam, że spróbuje jakiejś innej pasty, kupiłam
sensodyne (też w kolrze zielonym) i co???

makabra... moje dziąsła znowu zaczęły krwawić przy myciu zębów

juz więcej nie kupie tej pasty...

wracam do elmexu

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

5. Data: 2006-01-16 14:35:24

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-16 15:20:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Boska* skreślił te oto słowa:

> Elmex ci szkliwo scieral jak papier scierny
> stad wybielenie,

Coś więcej na ten temat?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

6. Data: 2006-01-16 14:52:53

Od: "Maria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za odp :)
no właśnie zielony elmex jest specjalnie na odsłonięte szyjki
piję sporo herbaty, fajek nie palę
generalnie przy elmexie zielonym miałam ładne ząbki
jem dużo owoców, raczej zdrowo się odżywiam :)
może miałam złą szczotkę, za twardą?
spróbuję elmexa z miękką szcztoką ..
pozdr.

7. Data: 2006-01-16 15:19:41

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Jan 2006 15:35:24 +0100, Lia wrote:

> Dnia 2006-01-16 15:20:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Boska* skreślił te oto słowa:

> Coś więcej na ten temat?

swieta gryzeldo :> bo u mnie (irlandia) nie widzialam elmexu, i myslalam ze
to po prostu normalna pasta w polsce ;} kajam sie i wystawiam biale plecy
na batozenie :> normalne pasty wybielajace na tej zasadzie dzialaja w
kwestii wybielania zebow, i te opinie przedstawilo mi kilku dentystow
niezaleznie od siebie, w tym jeden pasjonat. ale jesli elmex jest do zebow
i dziasel wrazliwych to plecy wystawione :>

--
Boska
Garfield: I'm in a bad mood, and the world will have to suffer the

8. Data: 2006-01-16 15:26:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> ale od jakiegoś czasu zauważyłam, że moje zęby są żółte a wręcz brązowawe
> co na to można poradzić ? wrócić do elmexu ?

do mysica muisz uzywac szczoteczki miekkiej i jesli masz
odsloniete szyjki zapewne dentysta podal Ci jaka technika masz
je czyscic zeby jeszcze bardziej ich nie uszkadzac. podraznione dziasla i
odkryte szyjki to juz raczej spowodowala ta twarda szczotka, niz pasta.
co do przebrawienia zebow to wybiel je sobie i ogranicz picie kawy czy
herbaty, albo jesli palisz, to nie pal ;))

iwon(k)a

9. Data: 2006-01-16 15:39:49

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-16 16:19:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Boska* skreślił te oto słowa:

> ale jesli elmex jest do zebow
> i dziasel wrazliwych to plecy wystawione :>

No elmexy sa dwa rózne dla doroslych, ale żaden nie jest wybielający.
Po prostu myślałam, że on jednak takie świnstwa z zębami robi, i sie
wystraszyłam, ale skoro nie, to z tej radości odpuszcze Twoim plecom :)

10. Data: 2006-01-16 18:35:30

Od: "Marcin K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> [...]
> co do przebrawienia zebow to wybiel je sobie i ogranicz picie kawy czy
> herbaty, albo jesli palisz, to nie pal ;))

no nie pali,pani przecież mówiła :)

Krem uniwersalny?
Poszukuje Dolarganu.
Leki z zagranicy
Zapytanie niezupełnie stomatologiczne ;)
Nałóg i biorezonans