Krew Z nosa

1. Data: 2007-03-10 07:27:59

Temat: Krew Z nosa
Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mojej dziewczynie co jakiś czas cieknie krew z nosa, potrafi dosyć obficie.
Nie ma problemu z jej krzepliwością, zasadniczo jest zdrowa, brak jakiegoś
związku z czymkolwiek.

Potrafi rano, wieczorem... ostatnio częściej jak się zdenerwuje w pracy.

Co to może być, od czego zacząć diagnostykę?

R.

2. Data: 2007-03-10 08:59:37

Temat: Re: Krew Z nosa
Od: R...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Mar, 08:27, "Robert.I" <b...@K...pl> wrote:
> [...]
>
> Potrafi rano, wieczorem... ostatnio częściej jak się zdenerwuje w pracy.
>
> Co to może być, od czego zacząć diagnostykę?

Brak Witminy K !!!!!
Ja miałem to samo, lekarz zalecił mi jeśc dużo cytryn i szczerze
mówiąc pomogło.
A miałem już tak że nawet coś robiąc nie wiedziałem, iż krew płynie mi
z nosa :)

Pozdrawiam Sylwester.

3. Data: 2007-03-10 09:05:40

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Potrafi rano, wieczorem... ostatnio częściej jak się zdenerwuje w pracy.
>
> Co to może być, od czego zacząć diagnostykę?

moja mama miala dokladnie tak samo
przypalili jej naczynka w szpitalu i zapomniala o problemie

4. Data: 2007-03-10 09:13:05

Od: kffiatek <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert.I napisał(a):
> [...]
>
> Potrafi rano, wieczorem... ostatnio częściej jak się zdenerwuje w pracy.
>
> Co to może być, od czego zacząć diagnostykę?

Od laryngologa - to prywatnie.
Od lekarza rodzinnego - ścieżką diagnostyczną NFZ.

Teksty typu moja mama miała to, a moja ciocia tamto, niewiele Wam pomogą.

kffiatek

5. Data: 2007-03-10 09:30:27

Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kffiatek" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> Od laryngologa - to prywatnie.
> Od lekarza rodzinnego - ścieżką diagnostyczną NFZ.
> Teksty typu moja mama miała to, a moja ciocia tamto, niewiele Wam pomogą.
> pozdrawiam

hmmm... jesteśmy w Rosji, a ona jest Rosjanką... co sprawia pewien drobny
problem logistyczny. Tutaj służba zdrowia jeśli nie zapłacisz dużej kasy
jest jak u nas jakieś 10 lat temu. Przychodzisz, to patrzą na Ciebie jakby
chcieli Ciebie zarżnąć, mają przy tym pretensje że jesteś chory...

R.

Czy każdy lekarz moze wypisać recepte na " Postinor"???
Poszukuję wybitnego ortopedy ze slaska
Grypa - kiedy...
.. dzidzius, a jego brak..
er