Krew po oddaniu stolca

1. Data: 2009-01-28 21:13:27

Temat: Krew po oddaniu stolca
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Raz na jakiś czas miewam lekkie krople krwi na papierze po
wypróżnieniu. Świeża, "żywa" krew, dzisiaj natomiast było tego trochę
więcej i mam lekkie przerażanie. Czytam, googlam i mnie strach
przechodzi - jeden z objawów raka jelita.

Być może to jest kwestia zaparć, w opisywanych wyżej przypadkach
wypróżnianie boli i być może to jest właśnie kwestia pęknięcia
jakiegoś naczynka, tak przynajmniej sobie tłumacze. Jakieś pół roku
temu było robione USG jamy brzusznej (zupełnie z innego powodu) i nic
nie wykazało.

W ogóle brak innych objawów poza tym krwawieniem. Pytanie - czy
panikuję, czy faktycznie niezbędna wizyta?

2. Data: 2009-01-28 21:20:49

Temat: Re: Krew po oddaniu stolca
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jan 2009 13:13:27 -0800 (PST), a...@g...com wrote:

> W ogóle brak innych objawów poza tym krwawieniem. Pytanie - czy
> panikuję, czy faktycznie niezbędna wizyta?

Idź do lekarza.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

3. Data: 2009-01-28 22:30:17

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 22:20, Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> wrote:
> Idź do lekarza.

OK, wcześniej zaopatrzę się w test na krew utajoną. I teraz pytanie -
czy jeśli test wykarze brak takiej krwi, będzie to oznaczało, że
najgroszego nie ma?

4. Data: 2009-01-29 07:37:15

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jan 2009 14:30:17 -0800 (PST), a...@g...com wrote:

> OK, wcześniej zaopatrzę się w test na krew utajoną. I teraz pytanie -
> czy jeśli test wykarze brak takiej krwi, będzie to oznaczało, że
> najgroszego nie ma?

Ale po kiego grzyba Ci test na krew utajoną, skoro masz krew jawną?

Idź do lekarza. Nikt tu nie ma szklanej kuli (może z wyjątkiem wiadomo
kogo ;) )

M.

5. Data: 2009-01-29 08:02:46

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 08:37, Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> wrote:

> Ale po kiego grzyba Ci test na krew utajoną, skoro masz krew jawną?

Krew jawną mam tylko przy ostrych zaparciach z tego co zauważyłam.
Jeśli stolec wychodzi "bez problemów" - jawnej nie ma. Stąd pomysł
zrobienia testu na utajoną w przypadkach (a jest ich 95%) gdy nie
widać jej gołym okiem.

6. Data: 2009-01-29 11:22:08

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości

[...]

-----------------
Pierwsze co na mysl przychodzi, ze to sprawka hemoroidow, ale mozna wygdybac
wszystko.
Jesli nie chcesz zyc w niewiedzy, to idz najlepiej do lekarza.

Przekaż 1%podatku:
http://www.dogtor.iq.pl/procentpodatku.php
http://www.dzieciom.pl/3682

7. Data: 2009-01-29 13:20:54

Od: "Damian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
też spotkałem się z tym problemem i mam pytanie: jeśli po badaniu przez
specjalistycznego lekarza ( badanie jakś rurką??)on swierdził ze wszystko
jest ok. i dał materiały jak uniknąć zatwardzeń, zdrowa dieta itp, to jaka
jest przyczyna? krwawienie nie wystepuje zawsze np. jest przez kilka dniu
potem spokój przez dłuższą chwilę i znowu się pojawia (dodam ze przeważnie
po zatwardzeniach) zauwazyłem ze np. kiwi pomaga uniknąć zatwardzeń
aha lekarz stwierdził ze występuje chyba tzw. jelito wrażliwe

proszę o odp

8. Data: 2009-01-29 14:59:01

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

> też spotkałem się z tym problemem i mam pytanie: jeśli po badaniu przez
> specjalistycznego lekarza ( badanie jakś rurką??)on swierdził ze wszystko
> jest ok.

to znaczy że to zwykły przygłup (cała masa siedzi tego u nas w pokomuszej
służbie zdrowia), a fakt że nic nie znalazł to świadczy tylko o tym że
zlecił złe badania

tak na marginesie, "znajom" z pracy miał identyczny problem i wybrał sie do
tak zwanych specjalistów i porobili mu masę badań (kosztownych tak zeby go
maksymalnie z kasy wydoić) i nic nie znaleźli (czyli robili badania nie te
co trzeba) i na koniec też wymyślili jakąś pierdołę "jelito drażliwe" koń by
się uśmiał, acha i po paru miesiacach krwawienie samo ustało jak ręką odiął
a powikłania po badaniach (sraczka) jeszcze długo pozostały.

> aha lekarz stwierdził ze występuje chyba tzw. jelito wrażliwe

na jakiej podstawie? widzę że wróżka by ci z fusuf prędzej by ci coś
lepszego wywtóżyła:O)

9. Data: 2009-01-29 18:57:24

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po zatwardzeniach) zauwazyłem ze np. kiwi pomaga uniknąć zatwardzeń
> aha lekarz stwierdził ze występuje chyba tzw. jelito wrażliwe

Ta "rurka" to zazwyczaj kolonoskop - podczas badania dla pewności zazwyczaj
pobierany jest wycinek wewnętrznej części jelita grubego do badania
histopatologicznego. Badanie to powinno potwierdzić lub wykluczyć
nieprawidłową budowę tkanki, świadczącą o niepokojącym stanie. Jeżeli lekarz
wykonujący badanie pobrał wycinek i zapoznał sie z badaniem, a Ty dostałeś
informację, że wszystko jest w porządku, to nie widzę powodu dla którego
miałbyś w to nie wierzyć. Stosuj się do zaleceń, by uniknąć zaparć, a
wszystko powinno wrócić do normy. Polecam w takich sytuacjach zupę jarzynową
:)
Pozdrawiam !
WOJO

10. Data: 2009-01-29 21:09:10

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 15:59, "gargamel" <s...@d...eu> wrote:

> na jakiej podstawie? widzę że wróżka by ci z fusuf prędzej by ci coś
> lepszego wywtóżyła:O)

No o ile mi wiadomo to właśnie jeśli po badaniu przedmiotowym (a tu
chyba właśnie była robiona kolonoskopia) nic się nie wykaże, nie ma
hemoroidów, wrzodów żołądka i takich tam innych podobnych paskudztw,
to winę zrzuca się właśnie na "jelito drażliwe".

Ból w klatce piersiowej i plecach - strona prawa
Aborcja: zestawienie pogladow
Pandemia za progiem
małopłytkowość - nowoczesne metody leczenia
skutki palenia marihuany