Ból w klatce piersiowej i plecach - strona prawa

1. Data: 2009-01-28 20:29:42

Temat: Ból w klatce piersiowej i plecach - strona prawa
Od: "Edi" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Od kliku dni czuje ból klatki piersiowej (na wysokości piersi, lekko nad)
tylko po stronie prawej. Przez 1-2 dni ból wyczuwalny był tylko z przodu,
teraz też z tyłu na plecach. Boli przy dotyku, gdy mocno nabiorę powietrza i
przy ruszaniu barkiem.

Dodam, że własnie skończyłem silną antybiotykoterapie - miałem zajęte
zatoki. Do tego mam lekki kaszel (a raczej napady kaszlu co jakiś czas), ale
on już był przed chorobą gdy nie bolało. Nie mogło mnie raczej przewiać bo
przez ostatni tydzień siedze w domu/łóżku.

ból nasila się wieczorem. Co to może być?

Edi

2. Data: 2009-01-28 22:05:41

Temat: Re: Ból w klatce piersiowej i plecach - strona prawa
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edi napisał/a:
> [...]
> przez ostatni tydzień siedze w domu/łóżku.
>
> ból nasila się wieczorem. Co to może być?

To może być np. półpasiec!

--
animka

3. Data: 2009-01-28 22:37:18

Od: "Edi" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
Edi napisał/a:

> To może być np. półpasiec!

ale bez żadnych objawów naskórnych?
Nie mam żadnych krost, wysypki ani swędu.

Edi

4. Data: 2009-01-28 23:20:31

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edi napisał/a:
> Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> ale bez żadnych objawów naskórnych?
> Nie mam żadnych krost, wysypki ani swędu.

Poczekaj parę dni aż się wyklaruje ;-)

--
animka

5. Data: 2009-01-29 20:16:01

Od: "Edi" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Edi napisał/a:
> Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> ale bez żadnych objawów naskórnych?
> Nie mam żadnych krost, wysypki ani swędu.

> [...]

Wątpie, że to półpasiec nie mam ani jednej krostki. Myśle, że to może być
zapalenie opłucnej lub zapalenie stawów mostkowo-żebrowych.
Zapalenie opłucnej raczej wykluczam ponieważ nie boli mnie przy normalnych
wdechach powietrza - tylko przy maksymlnym nabraniu powietrza.

Jest jeszcze jedna charakterystyczna rzecz - ból pojawia się gdy uciskam
chore miejsce palcami. Czy w przypadku zapalenia opłucnej ból pojawia się
pod wpływem niewielkiego nacisku klatki piersiowej?
Dodam, ze rano ból jest nie wielki a wieczorem znacznie się nasila.

Edi

6. Data: 2009-01-30 15:53:40

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edi" :
> Od kliku dni czuje ból klatki piersiowej (na wysokości piersi, lekko nad)
(...)
> ból nasila się wieczorem. Co to może być?

Nerwoból? (na mnie skutecznie działa naproxen)

--
M.

> --
> Pozdrawiam,
> Edi

Aborcja: zestawienie pogladow
Pandemia za progiem
małopłytkowość - nowoczesne metody leczenia
skutki palenia marihuany
lokiec tenisisty?prosze o porade