Krokiety z drobiu i wołowinki (P)

1. Data: 2002-04-19 18:31:58

Temat: Krokiety z drobiu i wołowinki (P)
Od: "Joasia_Annetka T." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla 6 osób
2 piersi z kurczaka
30 dag wołwowinki ( najlepiej młodej)
2 duże ziemniaki ( mnie wyszlo tego troszke wiecej bo te łupinki byly
grupsze )
pęczek pietruszki
mozna dodac pęczek świeżej mięty( ja akurat nie mialam)
cebula
kajzerka wysuszona
10 dag mąki
3 jajka
keczup
sól
i olej do smażenia

Ziemniaki obrac, umyć i pokroic we wstążki. tak jak by sie chcialo uzyskac
grupsze obierki. Bułkę rozdrobnić, namoczyć w niewielkiej ilości wody.
Piersi z kurczaka wołowinkę ( mozna tez inne miesko napszynka jakas
cielencinka czy tez piers z indyka miesko mozna sobie mieszac ja akurat
robilam z trzech mies - wolowinka cielencinka i piers z kurczaka i wyszlo
pyszne :)))) ] Miesko, cebulkę i pietruszkę posiekać.

W dużym naczyniu wymieszać mięsko, odciśniętą bułkę, cebulkę, pietruszkę i
jedno całe jajko. Posolić i wyrobić. Jeśli masa nie bedzie miała zwartej
konsystencji dodać jeszcze jedno żółtko.

Krokiety uformować, owinąć wstążkami z ziemniaków. Obtoczyć mąką i zanurzyc
w 2 jajkach ubitych widelcem z dodatkiem niewielkiej ilości keczupu.

Olej rozgrzać na głębokiej patelni lub w szerokim garnku, smażyc w nim
krokiety, początkowo na dużym ogniu, potem na średnim, bracając od czasu do
czasu. Szczelnie przkryc w drugiej połowie smażenia.

Podawac na warstwie sałaty, posypaną świeżą, pokrojoną nożyczkami mięta

zycze wszystkim smacznego
u mnie wszystkim to smakowalo
a zajadalo sie tym troszkee mojej rodzinki i przyjaciele

Joasia_Annetka T.
gg 24 77 27

1. Data: 2002-04-19 19:53:32

Temat: Re: Krokiety z drobiu i wołowinki (P)
Od: n...@y...com (Ewa, siostra Ani) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Apr 2002 20:31:58 +0200, "Joasia_Annetka T."
<a...@w...pl> napisala tak :

(chiach)

>W dużym naczyniu wymieszać mięsko, odciśniętą bułkę, cebulkę, pietruszkę i
>jedno całe jajko. Posolić i wyrobić. Jeśli masa nie bedzie miała zwartej
>konsystencji dodać jeszcze jedno żółtko.

Przepis ciekawy, ale czy jestes na pewno pewna, ze dodanie surowego
zoltka moze "zagescic" mase ?
Ewcia

---

Niesz !

~ ~ ~
~ ~
~
~ ~

1. Data: 2002-04-19 23:04:51

Od: "Joasia_Annetka T." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jestem przekonana

Chleb z piekarnika domowego?
(OT)Prosze o wybaczenie za przyszłe milczenie
Makaron ryzowy
Smażony ryż - jak to zrobić bez bólu ?
Bakłażan z patelni?