Kronopol

1. Data: 2002-08-21 07:09:13

Temat: Kronopol
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Mam pytanie odnośnie płyt firmy Kronopol (prasowane drewno z żywicą -
wyglądem przypomina sklejone drobne paski drewna, jeden na drugim).

Pytałem sprzedawcę czy te płyty nadaja się do użycia na zewnątrz. Zapewniał
mnie że tak i nic dodatkowo nie trzeba robić ale jakoś tak do końca nie
jestem przekonany bo "brzegi tych płyt wyglądają na "surowe".

Czy mozecie pomóc rozstrzygnąć ten dylemat?

Dzięki
Darek

1. Data: 2002-08-21 12:19:02

Temat: Re: Kronopol
Od: "mikel" <m...@p...fj> szukaj wiadomości tego autora

Witam płyty OSB3 są uodporniane na wilgoć, ale zupełnie nie nadają się do
ich bezpośredniego polewania wodą.
Pozdrawiam
Marek

1. Data: 2002-08-22 06:29:41

Od: "KGZARY" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybudowałem kilka elementów w moim domu z tej płyty i jestem bardzo
zadowolony.
Mam z tego drewutnię, wigwam indiański i stodołę - wystarczy tylko pomalować
drewnochronem koloryzującym lub bezbarwnym.
Mówienie, że to się na dwór nie nadaje jest brakiem znajomości tego
materiału. Szczerze polecam, jest wytrzymalsze od drewna.

Co pod panele przy ogrz. podłogowym ?
Przewóz.
Junkers a wyciag
Test-sorry :-)-nie czytać !