Krople do oczu - niepokojace objawy

1. Data: 2004-03-04 20:22:45

Temat: Krople do oczu - niepokojace objawy
Od: "Kamilos" <n...@h...uk> szukaj wiadomości tego autora

Moj mlodszy brat poszedl do okulisty i dostal krople bo zlawily mu oczy.
Dawkuje tak jak babka polecila (4x 1kropla) i lzawienie co prawda przeszlo
ale bola go te oczy cos za bardzo. Lek ponoc robi cos tam z cisnieniem
wewnatrzgalkowym. Czy powinien sie skontaktowac ponownie z okulista?

2. Data: 2004-03-08 20:07:57

Temat: Re: Krople do oczu - niepokojace objawy
Od: POKREC <p...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamilos wrote:

> [...]
> ale bola go te oczy cos za bardzo. Lek ponoc robi cos tam z cisnieniem
> wewnatrzgalkowym. Czy powinien sie skontaktowac ponownie z okulista?

Jesli podnosi cisnienie wewnatrzgalkowe, to malo bezpieczne. To sie
nazywa jaskra (przy niej bola oczy i glowa) i w takim przypadku nalezy
natychmiast gnac do lekarza, bo olanie sprawy grozi nieodwracajna
slepota. Jaskra bardziej zaawansowana tez charakteryzuje sie ubytkami w
obwodowym polu widzenia.
Disclaimer - nie jestem lekarzem, moja wiedza jest czysto ksiazkowo -
popularna, pisze, co ja bym w takim przypadku zrobil ze soba.
Pzdr,
POKREC.

wyniki badania moczu
pomoc w warunkach domowych?