"Krosty" w jamie ustnej

1. Data: 2005-11-22 12:09:11

Temat: "Krosty" w jamie ustnej
Od: "Konrad" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie odnośnie tego problemu. Dowiedziałem się, że od 3 lat jeden z
moich znajomych ma problem polegający na tym, że co jakiś czas tworzą mu się
bardzo ale to bardzo bolące krosty w jamie ustnej, które wręcz
uniemożliwiają mu jedzenie i picie - poprostu jest to niesamowicie bolesne.
Chodził już podobno do różnych lekarzy a ostatnio krosty te pojawiają się u
niego coraz częściej. Zrobił różne badania (niestety nie wiem jakie) a
lekarze nadal nie wiedzą co to jest. Jeden lekarz podobno powiedział mu, że
ma silną nerwicę i to prawdopodobnie jest przyczyną. Robi jakieś płukanki
ale efekt mizerny. Krosty tworzą się coraz częściej.
Może macie pomysł co to może być i jakie badania powinien wykonać aby to
zdiagnozować. Czy mogą to być np. czyraki? Jaki lekarz zajmuje się tego typu
schorzeniami? Czy można z tego wykonac wymaz żeby dowiedzieć się czy to są
np. jakieś sprawy grzybicze? Jak to najlepiej zdiagnozować. Z tego co wiem
to strasznie cierpi z tego powodu.

Pozdrawiam,
Konrad