Krwawienia z nosa

1. Data: 2005-04-30 22:01:04

Temat: Krwawienia z nosa
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam krwawienie z nosa.Jakby naczynia pękały na samym końcu nosa. Biorę
systematycznie wit C ale ciągle mi sie pojawiają strupy. Niestety
niewygodnie jest chodzic z zapchanym nosem i to co jest możliwe,przepraszam
za słownictwo, wysmarkam i wygrzebię z nosa.Tak mi to przeszkadza. Skąd sie
to bierze bo zwariuję tak chodząć z zapchanym nosem.Mam lekko skrzywiona
przegrodę ale z tym nigdy nie miałem problemów(oprócz chrapania).Ktoś zna
odpowiedź?

Pozdrawiam
Wojti

2. Data: 2005-05-01 07:33:33

Temat: Re: Krwawienia z nosa
Od: "@dams" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może ... słaba krzepliwość krwi (mała ilość płytek PLT)

idź do lekarza i zrób wyniki krwi ...

3. Data: 2005-05-01 20:41:28

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl>

> może ... słaba krzepliwość krwi (mała ilość płytek PLT)
>
> idź do lekarza i zrób wyniki krwi ...

idz do laryngologa
mojemu synowi stwierdzono slaba sluzówke i kruche naczynia krwionosne
bierze rutinoscorbin i cyklonamine i krwawienia szybko ustapily

Aga

jak sterować cyklem miesiączkowym?
Dermatolog (Poznań)
złamanie barku-skąd rękaw?