Krwawienie dziąseł?

1. Data: 2007-01-11 12:14:27

Temat: Krwawienie dziąseł?
Od: "Krystyna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio zaczęły mi krwawić dziąsła-chyba dziąsła bo nie mogę dokładnie
zlokalizować miejsca krwawienia.Po umyciu zębów co jakiś czas pojawia się
mniejsza bądź większa ilość krwi.Nie miałam żadnego urazu,używam miękkiej
szczoteczki, nie dostrzegam żadnego stanu zapalnego.Czy ktoś wie jaka może
być tego przyczyna i ewentualnie co mogłabym zrobić?Nie mam na razie
możliwości pójścia do dentysty.Dodam jeszcze, że jakieś 3 m-ce temu
przytrafił mi się szczękościsk.Zrobiłam zdjęcie panoramiczne i
prawdopodobnie od ósemek.Nie wiem czy to ważne ale napisałam na wszelki
wypadek.Za ewentualne sugestie uprzejmie dziekuję.

Pozdrawiam
Monika