Krwawienie z nosa - jak sobie z tym radzic ?

11. Data: 2002-05-08 19:02:47

Temat: Re: Krwawienie z nosa - jak sobie z tym radzic ?
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andriej" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
news:3cd865d4$1_3@news.vogel.pl...
> Takie metody stosuje sie w
> lodzkim pogotowiu.

wiesz w lodzkim pogotowiu to rozne "niekonwencjonalne metody" stosowali

pozdrawiam
Nea

12. Data: 2002-05-08 20:40:33

Od: "andriej" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "andriej" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> wiesz w lodzkim pogotowiu to rozne "niekonwencjonalne metody" stosowali
>
> pozdrawiam
> Nea

Dowody,dowody,dowody. Od kiedy artykul jakiegos dziennikarzyny ma jakas
wartosc dowodowa. Napisac mozna wszystko, trzeba to jeszcze udowodnic. A
nawet jesli zdarzyla sie jakas czarna owca to nie mozna
generalizowac.Przynosi to szkode zarowno pogotowiu jak i pacjentom.
Pozdrawiam
Andriej Uljanow

13. Data: 2002-05-08 22:41:17

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Kaljego, pan sie opanuje...
Post inicjujacy nie byl od lekarza, ktory nie wie jak hamowac krwawienie,
ale od laika!
Mnie tez profesor Latkowski uczyl ze robi sie tamponade w palcu gumowym,
ale, na litosc boska, ma ja robic lekarz, nie laik, ktoremu leci z nosa!
O ile dobrze pamietam - nawet w ksiazeczce Latkowskiego bylo napisane, ze
kiedy leci, to zacisnac skrzydelka nosa, ewentualnie zimny oklad na kark, a
jak nie pomaga - do laryngologa.
I po co ta niepotrzebna agresja w stosunku do Stolycy?

Spokoju, prosze panstwa, spokoju...

m.

14. Data: 2002-05-09 12:52:09

Od: "N" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet jesli zdarzyla sie jakas czarna owca to nie mozna
> generalizowac.Przynosi to szkode zarowno pogotowiu jak i pacjentom.

o ile mi wiadomo to w tej sprawie jest o wiele wiecej dowodow niz tylko
artykul "jakiegos dziennikarzyny"

pozdrawiam
Nea

czy w Polsce kwitnie handel narzadami wewnetrznymi?
krępujący temat
Co brac zeby schusc ?
Porażenie prądem ??
wrazliwosc na dzwiek