Kleszcz :(

1. Data: 2002-05-06 19:56:44

Temat: Kleszcz :(
Od: "Michał B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !

Chcialem sie dowiedziec, czy po ukaszeniu kleszcza ( juz zostal w calosci
usuniety ), trzeba wziasc jakis zastrzyk lub cos podobnego? moze jakis
antybiotyk ? ( profilaktycznie - przeciw tym chorobom ktore moze wywolac ?)

Z gory dzieki za odpowiedz !

Pozdrawiam !

Michał

2. Data: 2002-05-06 21:03:20

Temat: Re: Kleszcz :(
Od: "Norbert Kruk" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po jakim czasie usunieto kleszcza?? Ja kiedys po godzince pozbylem sie
robala i nawet nie zdazyl sie wgryzc :-)

--
Norbert Kruk
Słupsk

3. Data: 2002-05-07 22:44:02

Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert Kruk" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> Po jakim czasie usunieto kleszcza?? Ja kiedys po godzince pozbylem sie
> robala i nawet nie zdazyl sie wgryzc :-)

Mnie zaatakowal kleszcz we wrzesniu 2001 - teraz wychodza mi w badaniach
antyciala Boreliozy Igm - a to ponoc powoduje u mnie osady w oczkach :-)
bez zadnych innych objawow :-)

Idz to lekarza zakaznego (tzn. takiego ktory zakaza :-))
TB

Krwawienie z nosa - jak sobie z tym radzic ?
czy w Polsce kwitnie handel narzadami wewnetrznymi?
krępujący temat
Co brac zeby schusc ?
Porażenie prądem ??