Krwiobieg

1. Data: 2005-09-25 13:57:05

Temat: Krwiobieg
Od: "Pani Bożenka Zelińska" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, niedawno byłam u znajomych, i tam w radiu leciała taka
piosenka, nawet mi wpadła do ucha, i pamiętam tylko tyle że w refrenie było
coś takiego ( to musi wejść w krwiobieg, to musi wejść w krwiobieg ). Ja
generalnie nie słucham takiej muzyki bo uważam że jestem za bardzo
dystyngowana -( mój mąż jest na etacie generalskim ) Ale w tej piosence był
taki ładny refren i tak dziewczyna ładnie nuciła Aaaaaa, aaaaa, aaaaaa.

Pomóżcie proszę.

Bożena Z.