Spozniajacy sie okres

1. Data: 2005-09-25 06:03:56

Temat: Spozniajacy sie okres
Od: "k.wator" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Co moze byc przyczyna przedluzajacych sie cyklow.Kilka miesiecy temu mialy
srednio 30-33 dni teraz 34, na przed ostatni czekalam 38 dni,potem 30 i dzis
wlasnie mija 39 dzien a okresu dalej brak.Cala reszta objawow czyli apetyt,
spuchniety brzych, ogromne pragnienie wystepuje normalnie.Czy jest to jakis
powod do niepokoju.Oczywiscie ciaza tez jest brana pod uwage ale po pierwsze
uwazamy a po drugie objawy sa podobne do takich przed okkresem a nie przed
ciaza.Z drugiej strony nigdy jeszcze nie bylam w ciazy wiec do konca nie
wiem.Troche sie jednak martwie.
Pisze z konta mojego chlopaka wiec nie sugerujcie sie podpisem.
Pozdrawiam
Ewa G.

2. Data: 2005-09-25 13:54:54

Temat: Re: Spozniajacy sie okres
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k.wator" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dzis
> wlasnie mija 39 dzien a okresu dalej brak.

Jeśli to nie ciąża to może warto zbadać się w kierunku PCO (zespół jajników
policystycznych). Nie jestem ekspertem, ale tak mi się wydaje, że można
sprawdzić hormony tarczycy. Ale z tym to już najlepiej do ginekologa.

M.

wzrok a onanizowanie
szukam strony www z poradami online
Pazury u nóg - dlaczego tak brzydko pachną ?
kardiolog
Bóle w łokciu - od myszy?