Pazury u nóg - dlaczego tak brzydko pachną ?

1. Data: 2005-09-24 21:28:24

Temat: Pazury u nóg - dlaczego tak brzydko pachną ?
Od: "Damian" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój problem polega na tym, że zawsze gdy obcinam paznokcie u nóg to one
starsznie wonią na cały pokój wraz z nożyczkami ( szczególnie duży palec ). Co
może być przyczyną takiego obrzydliwego zapachu ? ( przypomne tylko, że nogi to
ja myje )

2. Data: 2005-09-24 22:30:56

Temat: Re: Pazury u nóg - dlaczego tak brzydko pachną ?
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

24 Sep 2005 23:28:24 +0200, *Damian*
<news:308b.0000180d.4335c4f8@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> może być przyczyną takiego obrzydliwego zapachu ? ( przypomne tylko, że nogi to

Szorujesz paznokcie i pod paznokciami szczoteczką do nóg? Czyścisz pod
paznokciami pilniczkiem?

--
Kaja

3. Data: 2005-09-24 23:25:37

Od: Konrad <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian napisał(a):
> [...]
> może być przyczyną takiego obrzydliwego zapachu ? ( przypomne tylko, że nogi to

bo wychodowałeś se jakieś bakterie albo cóś.

4. Data: 2005-09-25 06:42:12

Od: "Damian" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szorujesz paznokcie i pod paznokciami szczoteczką do nóg? Czyścisz pod
> paznokciami pilniczkiem?

Nie tego nie robie ale skoro mi tak radzisz to zaczne czyścić szczoteczką

5. Data: 2005-09-25 06:43:49

Od: "Damian" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo wychodowałeś se jakieś bakterie albo cóś.

czemu zaraz bakterie ? przecież ja nie mam grzybiczy tzn czarnych lub zielonych
pazórów

6. Data: 2005-09-25 08:05:23

Od: Konrad <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian napisał(a):

> czemu zaraz bakterie ? przecież ja nie mam grzybiczy tzn czarnych lub zielonych
> pazórów

nie są czarne ani zielone ale są śmierdzące i to wystarczy. spróbuj
regularnie moczyć nogi w roztworze soli. po jakimś czasie powinno ci to
przejść.

kardiolog
Bóle w łokciu - od myszy?
Bóle w łokciu - od myszy?
Patomorfologia - W.Parafiniuka dla stomatologi
Ciąża - AFI a poród